Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات آنلاین انتخابی تیم‌ملی‌پومسه نونهالان در دو گروه دختران و پسران به منظور حضور در چالش دوم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ برگزار و اعضای تیم ملی معرفی شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چالش دوم مسابقات قهرمانی جهان پومسه به صورت آنلاین طی روز‌های ۱۱ خردادماه تا ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود که در این مرحله از مسابقات پومسه‌رو‌های ملی‌پوش رده نونهالان و همچنین در بخش آزاد نونهالان و تیمی (خانواده و دو نفره) می‌توانند حضور پیدا کنند و به اجرای فرم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس مسابقات آنلاین انتخابی تیم‌ملی‌پومسه نونهالان در دو گروه دختران و پسران به منظور حضور در چالش دوم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ برگزار و با اعلام سازمان تیم‌های ملی اعضای تیم ملی برای شرکت در این رقابت‌ها معرفی شدند.

اسامی نفراتی که جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست آوردند به شرح زیر است:

بخش استاندارد//

گروه دختران: شیما نساجی
گروه پسران: حسین یوسفی اسرمی

بخش ابداعی//

گروه دختران: عسل قدمی
گروه پسران: محمدامین حبیب‌زاده

همچنین برای حضور در بخش آزاد این رقابت‌ها، زینب شهریاری، فاطمه سلمانی‌زاده، امیرعلی علیزاده و علیرضا زینی معرفی شده‌اند.

هدایت این نفرات در بخش پسران، برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و اکبر فروزان به عنوان مربی است. در بخش دختران نیز بدری اسدی سرمربیگری این نفرات را برعهده دارد و نیلوفر گیل سمایی مربی تیم است.

بیشتر بخوانید: کمرانی: کیانی شخصیت المپیکی دارد/ حیف شد مومن‌زاده به حقش نرسید

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تکواندو پومسه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو پومسه قهرمانی جهان گروه دختران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار می گردد.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

این دیدار در دو بخش و در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین برگزار شد و در هر دو بخش وفایی با برتری در مقابل حریف خود راهی دور بعدی مسابقات شد.

وفایی برای رسیدن به جدول اصلی رقابت ها روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو بخش ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مصاف ژیانگ ژون خواهد رفت.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت های مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی راه یافتند
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران هندبال ایران
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • رومانی، هلند و برزیل؛ رقبای دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان 
  • معرفی اعضای کادرفنی تیم‌های کاراته دختران و پسران ایران