Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@13:52:04 GMT

تیم بعدی الکس نوری مشخص شد/عکس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۹۶۰۱

تیم بعدی الکس نوری مشخص شد/عکس

الکساندر نوری که سابقه سرمربیگری و حضور در کادر فنی به‌عنوان مربی در تیم‌های آلمانی وردربرمن، اینگولشتات و هرتابرلین را در کارنامه دارد، به‌عنوان مربی راهی تیم ملی آمریکا شد.

تیم ملی آمریکا که در مرحله نیمه نهایی انتخابی جام جهانی در قاره‌های آمریکای شمالی و مرکزی باید به مصاف هندوراس برود، با اضافه شدن الکساندر نوری به‌عنوان یک مربی با تجربه به کادر فنی خود به دنبال موفقیت در این رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم ملی آمریکا در حال حاضر برعهده گرگ برهالتر ۴۷ ساله است که توانسته نتایج خوبی همراه این تیم کسب کند و در ۹ مسابقه اخیرشان نیز یک مساوی و هشت پیروزی داشته باشد، اما برای تقویت کادر فنی خود در راه رسیدن به جام جهانی تصمیم گرفته الکساندر نوری را نیز به جمع دستیارانش اضافه کند.

الکس نوری در شرایطی حضور در کادر فنی تیم ملی آمریکا به‌عنوان مربی را پذیرفته که طی سالیان اخیر و پس از سرمربیگری او در وردربرمن، بارها صحبت از حضورش در تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی مثل استقلال مطرح شده و حتی مذاکراتی نیز با او صورت گرفته بود.

تیم ملی آمریکا روز یکشنبه هفته آینده و در آخرین مسابقه تدارکاتی‌اش قبل از دیدار برابر هندوراس در انتخابی جام جهانی، مقابل تیم ملی سوئیس قرار می‌گیرد که الکس نوری در این بازی روی نیمکت آمریکا و در کنار گرگ برهالتر می‌نشیند.

الکساندر نوری نیز با انتشار تصویری با پیراهن تیم ملی آمریکا خبر حضورش در کادر فنی این تیم را تایید کرد و در پیامی نوشت: «خیلی خوشحال هستم که از طرف تیم ملی آمریکا و برای دیدار مقابل سوئیس به کمپ تمرینی دعوت شدم. برای کار با مربیان و بازیکنان(تیم ملی آمریکا) بسیار هیجان زده هستم. مواظب سلامتیتون باشید»

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الكس نوری تیم ملی آمریکا الکساندر نوری کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود.

وی ادامه داد: اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت ما را مورد هدف قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه در آن کشور حضور دارند را به شهادت برساند عبور از خطوط قرمزی بود که همه کشورها به جز دو سه حامی رژیم صهیونیستی آن را محکوم کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: این اقدام کاری بود که باید مورد پاسخ قرار می‌گرفت و مقام معظم رهبری هم فرمودند که این تنبیه باید صورت بگیرد و به حمدالله به همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قصدی بر ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم، عملیات از نظر ما خاتمه یافته است، اظهار داشت: گنبدآهنین نتوانست مقابله قابل توجهی با عملیات ما داشته باشد.ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می‌دانیم و این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: چنانچه رژیم صهیونیستی عملیات دیگری را انجام دهد، پاسخ ما گسترده تر خواهد بود. سعی کردیم عملیات در حد تنبیه باشد، مراکز جمعیتی مورد هدف نبود و ما قطعا آمادگی این را داریم که از خاکمان دفاع کنیم.

سرلشکر باقری تاکید کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر میبرند و امیدواریم این عملیات طلیعه‌ای بر پیروزی ملت مظلوم فلسطین باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به امکان اقدام آمریکا در پاسخ به عملیات بامداد امروز، خاطرنشان کرد: ما این پیام را از طریق سفارت سوییس اعلام کردیم که چنانچه آمریکا توسط پایگاه‌های نظامی خود با رژیم صهیونیستی همکاری کند، پایگاه‌های نظامی آمریکا امنیت نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران
  • ساخت آشکارساز نوری پرسرعت با مواد ۲بعدی در دانشگاه تهران
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • ببینید | اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود
  • هدف بعدی حملات ایران بعد از اسرائیل مشخص شد؟ | هشدار جدی به یک کشور عربی