Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای استراتژی نماینده محوری و با دستور مدیرعامل بیمه رازی نمایندگان این بیمه از بیمه درمان تکمیلی مشابه کارمندان برخوردار شدند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه مهمترین ابزار چرخش استراتژیک هجوم به بازار از طریق شبکه نمایندگی است گفت : در راستای چرخش استراتژیک و رویکرد نماینده محوری و در راستای اهمیت و نقشی که مدیریت شرکت به نمایندگان برای حضور قدرتمند در بازار رقابت و بدون دغدغه قائل می باشد و طبق مصوبه هیات مدیره ، تمامی نمایندگان بیمه رازی دارای بیمه تکمیلی مشابه کارمندان شدند که این اتفاق در صنعت بیمه کم نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ، دکتر جباری که در جلسه آنلاین با مدیر شعبه اصفهان سخن می گفت ، با اشاره به تصویب افزایش حدود اختیارات قابل توجه به شعب افزود : رییس شعبه ، نماینده مدیر عامل در استان است و باید ضمن استفاده از حدود اختیارات ، با رعایت ریسک و شرایط فنی  ، ضمن نظارت بر شبکه نمایندگی ، اختیارات جدید را به شبکه نمایندگی ابلاغ و ریل گذاری صحیح انجام دهد.

مدیرعامل بیمه رازی افزایش حدود اختیارات شعب را اقدامی مهم و اثرگذار در بازاریابی تهاجمی خواند و تصریح کرد : درجه بندی شعب به زودی ابلاغ می شود و تا قبل از ابلاغ ، شعب طبق رتبه بندی گذشته اقدام نمایند.

دکتر علی جباری در این جلسه یک و نیم ساعته ، با اشاره به استراتژی روابط عمومی بیمه رازی در واگذاری تبلیغات استانها به شعب گفت : ترویج و تبلیغ موقعیت ، محصولات و خدمات شرکت و استفاده از بودجه برای جذب بازار ، مسیر تبلیغات در بیمه رازی است که روابط عمومی بیمه رازی به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور ، به درستی اولویت خود را در فضای مجازی گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس روابط عمومی بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند می‌رساند با توجه به این‌که برخی از افراد خارج از قوانین و مقررات و با درخواست مبالغی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند وعده جابجایی متقاضیان در فاز‌های مختلف این شهر را می‌دهند اعلام می‌دارد که چنین اقدامی عملا امکان پذیر نیست و اقدام انجام شده توسط این افراد نیز خارج از چارچوب‌های قانونی است.

متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکنند و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.

هر گونه اطلاعات در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند صرفا از طریق روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • بایدن با سران کنگره درباره بودجه رژیم صهیونیستی صحبت کرد
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران