Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال از پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: برای تکمیل باند اول ۲۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است. - اخبار اقتصادی -

سعید شهسواری در گفت‌وگو  با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با یادآوری این‌که در 3 فاز منطقه 2 آزادراه تهران-شمال در حال ساخت است،‌اظهار کرد: فاز اول تونل البرز شرقی و اتصال دهنه شمالی و جنوبی به جاده فعلی چالوس، فاز دوم یک باند منطقه 2 آزادراه به سمت شمال (تونل البرز شرقی بخشی از آن است) و فاز سوم باند برگشت شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش تونل و اتصال دهنه شمالی و جنوبی به جاده چالوس که حدود 9 کیلومتر از مسیر است پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد است.

وی افزود: در باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران-شمال پیشرفت فیزیکی 62 درصد است.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال در پاسخ به این که آیا بر اساس وعده داده شده باند رفت تا پایان بهار امسال به اتمام می‌رسد، گفت: تلاش‌ می‌کنیم با حمایت‌های دولت و بنیاد مستضعفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه را به اتمام برسانیم.

شهسواری در خصوص منابع مالی مورد نیاز برای اتمام باند رفت قطعه 2 آزادراه تهران-شمال اضافه کرد: برآورد اولیه منابع مالی برای اجرای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال (باند اول) 2000 میلیارد تومان بود که به دلیل تورم سال 99 و شاخص تعدیل به حدود 3500 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در مجموع بودجه مورد نیاز برای تکمیل آن 2200 میلیارد تومان است که 1100 میلیارد تومان آن توسط بنیاد و 1100 میلیارد تومان توسط دولت تامین می‌شود.

وعده افتتاح باند غربی قطعه 2 آزادراه تهران-شمال تا پایان دولت روحانیچالش جدید ساخت آزادراه تهران-شمال/وعده افتتاح باند رفت قطعه 2 آزادراه تا پایان دولت روحانی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان آزادراه تهران شمال منطقه 2 آزادراه میلیارد تومان باند رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی مصمم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید مجید هدایت امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها اظهار کرد: فعال شدن بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مشوق‌های اقتصادی را مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه است، افزود: زیرساخت‌های بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور اضافه کرد: فعال شدن بازارچه موجب رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

هدایت ادامه داد: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است زیرا می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان، زمینه رشد اقتصادی را فراهم سازد.

وی افزود: یکی از ا, لویت‌های وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در این راستا تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 747696

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین