Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صمت استان ،مسئولان ارشد اقتصادی واجرایی- سیاسی چهارمحال و بختیاری با مدیران ایمیدرو دیدار کردند و درنشست با وجیه‌الله جعفری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد این سازمان برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید در شهرستان بروجن اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندارچهارمحال و بختیاری دراین نشست گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) سالانه ۱۳ هزار میلیارد ریال در منطقه صنعتی سفیددشت شهرستان بروجن سرمایه‌گذاری می‌کند.
عباسی افزود: همچنین سود فروش تولیدات شرکت فولاد سفیددشت امسال برای تجهیز و آغاز طرح‌های سرمایه‌گذاری صرف شود.
عباسی تصریح کرد: تعدادی از سرمایه‌گذاران برای خرید سهام ایمیدرو و اجرای طرح گندله ‌سازی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.
عباسی تصریح کرد:مسوولان چهارمحال و بختیاری از تکمیل زنجیره تولید در فولاد سفیددشت به‌ عنوان یکی از الزام‌های سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنند و مقرر شد کارشناسان ایمیدرو تا ۲ هفته آینده میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های مورد نظر را برآورد و نتیجه را به استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کنند
رییس سازمان صمت استان هم گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، قرار شد تا اجرای طرح تولید بیلت و نورد سرد در جوار تولید آهن اسفنجی سفیددشت در دستور کار قرار گیرد.
سجاد رستمی افزود:مدیرعامل ایمیدرو شرط تامین مواد اولیه را به‌ عنوان اولویت اصلی صدور جواز تاسیس در سرمایه‌گذاری‌ها دانسته است.

46

کد خبر 1518912

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای دومین مرتبه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو» توانمندی‌های صادراتی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: طی پنج روز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سفرای کشورهای خارجی در قالب سرمایه‌گذار از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه «اکسپو» از روز شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و این استان در سالن ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود.

منزوی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا از فرصت نمایشگاه «اکسپو» برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارائه ظرفیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه زنجیره‌های ارزش بادام و ماهیان سردابی کسب شده، استفاده شود.

کد خبر 6087364

دیگر خبرها

  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین