Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:16:22 GMT

درخواست هواداران النصر برای جذب مربی طارمی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۹۹۱۳

درخواست هواداران النصر برای جذب مربی طارمی

پس از ناکامی النصر در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، هواداران این تیم در فضای مجازی درخواست کردند تا مدیران این تیم، کونسیسائو را جذب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر در هفته ما قبل پایانی لیگ حرفه ای عربستان، با نتیجه تساوی یک – یک در برابر الوحده متوقف شد و با توجه به فاصله امتیازی تا الاتحاد رده سومی، عملا این تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد چرا که النصر در دیدار نیمه نهایی جام حذفی نیز با شکست در برابر الفیصلی، از صعود به فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر تنها شانس النصر برای حضور در رقابت های ACL 2022، قهرمانی در نسخه فعلی است. جایی که آنها باید در دیدار مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تراکتور بروند و همین مسئله منجر به بروز اعتراضات شدید هواداران النصر شده است. 


رسانه های عربستانی خبر داده اند که طرفداران النصر با به راه انداختن موج اعتراضی در فضای مجازی، از مدیران تیم درخواست کرده اند تا با اخراج مانو منزس سرمربی برزیلی خود، مقدمات حضور سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو را در این تیم فراهم کنند.


طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون حضور کونسیسائو در پورتو مطرح شد و حالا خواسته عمومی طرفداران النصر، جذب مربی تیم مهدی طارمی شده است. مسلی آل معمر رئیس جدید باشگاه النصر همواره در صحبت های خود اعلام کرده بود که او به خواسته های هواداران تیمش گوش می دهد و به آنها عمل می کند که در بارزترین نمونه در این خصوص، هایجک اندرسون تالیسکا از الهلال، پس از خواسته عمومی هواداران النصر برای جذب این بازیکن بود.


در حالیکه از شب گذشته شایعات پیرامون اخراج مانو منزس در عربستان مطرح شده است اما عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف عربستانی و نزدیک به باشگاه النصر، شایعات اخراج این مربی برزیلی را رد کرد. المریسل در برنامه زنده تلویزیونی گفت: مسلی آل معمر از نزدیک تلاش های منزس برای ساختن تیمی خوب را در تمرینات دیده است و او قصدی برای تغییر سرمربی تیم ندارد.


المریسل ادامه داد: منزس در این زمینه مورد ظلم واقع شده است چرا که او مصدومیت های بازیکنان النصر و عدم آمادگی آنها باعث شکل گیری این نتایج شده است. به طور مثال عبدالمجید الصلیهم به دلیل شرایط جسمی قادر به بازی کردن بیش از 30 دقیقه نیست و این عوامل باعث شده است تا دست منزس تنگ باشد.

عربستان النصر عربستان پورتو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است

کودی رودز در رویداد بدون پخش زنده WWE در بریتانیا درخواست مهمی را مطرح کرد.

کودی رودز با برتری مقابل رومن رینز در مین ایونت رسلمنیا 40 به قهرمان کمربند آندیسپویتد WWE تبدیل شد. نخستین چلنجر او نیز در اسمکدان هفته آینده از بین ال ای نایت و ای جی استایلز انتخاب خواهد شد تا در رویداد بکلش به میزبانی فرانسه به مصاف یکدیگر بروند.

طرفداری | کودی رودز، به دنبال پیروزی اخیر خود برابر شینسکی ناکامورا در رویداد بدون پخش زنده WWE در بیرمنگهام پس از تشکر از هواداران وعده‌ای بزرگ به آنها داد. این ستاره 38 ساله در واکنش به شعار " تو لیاقتش را داری" هواداران اظهار داشت که شما نیز لیاقت میزبانی یک رسلمنیا را برای اولین بار دارید و با تشویق شدید آنها روبه‌رو شد.

 WWE تنها دو مرتبه سابقه برگزاری رویدادهای پرمیوم خود در انگلستان را دارد. اولین آنها به سامراسلم سال 1992 به میزبانی ورزشگاه ومبلی مربوط می‌شود و دیگری مانی این د بنک پارسال بود که در ورزشگاه O2 Arena برگزار شد. پیش‌تر نیز جان سینا با حضور در رویداد مانی این د بنک 2023 وعده میزبانی یک رسلمنیا را به انگلیسی‌ها داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الفیحا + فیلم
  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان