Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@10:02:31 GMT

الکس نوری مربی تیم ملی آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۰۲۲۸

الکس نوری مربی تیم ملی آمریکا شد

سرمربی ایرانی الاصل سابق وردربرمن و هرتا برلین به کادر فنی تیم ملی فوتبال آمریکا اضافه شد.

الکساندر نوری که سابقه سرمربیگری و حضور در کادر فنی به‌عنوان مربی در تیم‌های آلمانی وردربرمن، اینگولشتات و هرتابرلین را در کارنامه دارد، به‌عنوان مربی راهی تیم ملی آمریکا شد.

تیم ملی آمریکا که در مرحله نیمه نهایی انتخابی جام جهانی در قاره‌های آمریکای شمالی و مرکزی باید به مصاف هندوراس برود، با اضافه شدن الکساندر نوری به‌عنوان یک مربی با تجربه به کادر فنی خود به دنبال موفقیت در این رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم ملی آمریکا در حال حاضر بر عهده گرگ برهالتر ۴۷ ساله است که توانسته نتایج خوبی همراه این تیم کسب کند و در ۹ مسابقه اخیرشان نیز یک مساوی و هشت پیروزی داشته باشد، اما برای تقویت کادر فنی خود در راه رسیدن به جام جهانی تصمیم گرفته الکساندر نوری را نیز به جمع دستیارانش اضافه کند.

الکس نوری در شرایطی حضور در کادر فنی تیم ملی آمریکا به‌عنوان مربی را پذیرفته که طی سالیان اخیر و پس از سرمربیگری او در وردربرمن، بارها صحبت از حضورش در تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی مثل استقلال مطرح شده و حتی مذاکراتی نیز با او صورت گرفته بود.

تیم ملی آمریکا روز یکشنبه هفته آینده و در آخرین مسابقه تدارکاتی‌اش قبل از دیدار برابر هندوراس در انتخابی جام جهانی، مقابل تیم ملی سوئیس قرار می‌گیرد که الکس نوری در این بازی روی نیمکت آمریکا و در کنار گرگ برهالتر می‌نشیند.

الکساندر نوری نیز با انتشار تصویری با پیراهن تیم ملی آمریکا خبر حضورش در کادر فنی این تیم را تایید کرد و در پیامی نوشت: «خیلی خوشحال هستم که از طرف تیم ملی آمریکا و برای دیدار مقابل سوئیس به کمپ تمرینی دعوت شدم. برای کار با مربیان و بازیکنان(تیم ملی آمریکا) بسیار هیجان زده هستم. مواظب سلامتیتون باشید»/ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی آمریکا الکساندر نوری کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • گل تماشایی ترنت الکساندر آرنولد به فولام از روی ضربه آزاد (فولام 0-1 لیورپول)