Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور هافبک مطرح و آماده در تیم ملی باعث شد تا اسکوچیچ در دقیقه ۹۰ قید استفاده از فرشید اسماعیلی را بزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاید اگر مهدی ترابی در هفته‌های گذشته این قدرآماده نبود و به تیم ملی دعوت نمی شد، امروز به جای او فرشید اسماعیلی با تیم ملی در کیش بود اما درخشش مهدی ترابی و بازی‌های خوب او سبب شد تا اسکوچیچ برخلاف میل باطنی نتواند فرشید اسماعیلی را به اردو دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی اسکوچیچ در میان نفرات فعلی هم باید قید سه نفر را بزند که به هر حال کار سختی است اما یک منبع خبری نزدیک به تیم ملی می گویند سرمربی کروات این تیم علاقه خاصی به بازی ترابی و اسماعیلی دارد و در نهایت از میان این دو نفر که هر دوهم آماده بودند، تصمیم گرفت ترابی را برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس مهدی ترابی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از مهمترین دغدغه‌های باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای تسویه حساب با طلبکاران خارجی بود. البته در مورد ریکاردو ساپینتو و عزیزبک آمانوف چون پرونده به تجدیدنظر رفته و استقلال پیرامون رقم مدنظر آن‌ها شکواییه و دفاعیه دوباره ارائه کرده است، کار به این فصل لیگ قهرمانان نخواهد رسید و ماجرای این دو نفر احتمالا در تابستان حکم نهایی خواهد داشت اما دستیاران ریکاردو ساپینتو حکم قطعی گرفته بودند که پیش از ایام نوروز مطالباتشان پرداخت شد.

به گزارش خبرورزشی، دقایقی قبل مطلع شدیم مذاکرات استقلال با سانتا کلارا پرتغال از بابت پرداخت سهم محمد محبی به خاطر حضور در جمع آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم نیز نتیجه داد و قضیه مرتفع شده است.

از قرار معلوم پیگیری‌های علی خطیر طی یک هفته آغازین سال جدید و تامین اعتبار قبل از فرارسیدن سال ۱۴۰۳ موجب شد تا داستان حل شود و این‌طور که پیداست حالا دیگر استقلال بخش وسیعی از مشکلات را از سر راه خود برداشته می‌بیند.

با این اوصاف بعید به نظر می‌رسد ۱۱ فروردین برای استقلال از بابت بدهی‌ها مشکلی به وجود بیاید چون مدارک آماده شده و قرار است در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار بگیرد؛ با توجه به قانونی بودن و طی شدن تمام مراحل مدنظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، آن‌طور که استقلالی‌ها می‌گویند مشکل دیگری ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889023

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!