Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:37:52 GMT

جایزه بهترین بازیکن فصل را از لواندوفسکی دزدیدند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۱۶۸۳

جایزه بهترین بازیکن فصل را از لواندوفسکی دزدیدند

پس از اینکه اعلام شد با رای هواداران ارلینگ هالند به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا برگزیده شده، هواداران خشمگین معتقدند که در شمارش آرا تقلب صورت کرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، مهاجم 32 ساله لهستانی بایرن مونیخ، فصلی خیره کننده را پشت سر گذاشت و در پایان با شکستن رکورد بیشترین تعداد گل در یک فصل به همراه بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره بایرن مونیخ در این فصل 41 بار موفق به گلزنی شد و هفت پاس گل نیز در 29 مسابقه ای که در بوندسلیگا بازی کرد، به ثبت رساند.

آمار کلی گلزنی لواندوفسکی در این فصل 49 گل در 40 بازی در تمام رقابت ها بود.

اما کاپیتان تیم ملی لهستان در کسب جایزه بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا که برنده آن با رای هواداران مشخص می شود، آرا کمتری از ارلینگ هالند، ستاره دورتموند به دست آورد.

 

 

هالند نیز فصل موفقی را در دورتموند پشت سر گذاشت و در 28 بازی خود در بوندسلیگا توانست 27 گل و هشت پاس گل را به نام خود ثبت کند.

ستاره 20 ساله نروژی پس از دریافت جایزه مرد سال بوندسلیگا گفت که بردن این جایزه برای او افتخاری است.

ارلینگ هالند در واکنش به دریافت این جایزه در توییتر خود نوشت: "دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا برای من افتخاری است. این دستاورد تنها متعلق به من نیست، بلکه به تمام خانواده دورتموند تعلق دارد و ما این جایزه را با هم کسب کردیم!"

اما هواداران معتقدند که این جایزه پس از شکستن رکورد تاریخی گرد مولر، حق رابرت لواندوفسکی بوده و از او دزدیده شده است.

این موضوع به فضای مچازی نیز کشیده شده و هواداران در این باره به اظهار نظر پرداخته اند؛ بسیاری نیز زیر پست توییتری هالند دست به اعتراض زده اند.

 

 

"خنده دار است واقعا جیب لواندوفسکی را زدند"

 

 

"قصد بی احترامی ندارم اما لوا مورد سرقت قرار گرفته"

 

 

" اصلاحیه: که با کلاهبرداری بهترین بازیکن فصل شوم"

 

 

"پادشاه فقط یکی است"

 

 

"تو را دوست دارم اما لواندوفسکی خیلی بیشتر از تو شایسته این جایزه بود"

 

 

"از لواندوفسکی دزدی شد"

 

دیگری نوشته: "لواندوفسکی آقای گل شد، قهرمانی در لیگ را برد، رکورد گلزنی 50 ساله را با وجود مصدومیت یک ماهه شکست. چطور برنده این جایزه نشد؟"

کاربر دیگری توییت کرده: "نمی خواهم از ارزش های هالند کم کنم، فقط یک سوال صادقانه دارم؛ چطور لواندوفسکی این جایزه را نبرد؟"

 

 

کارل هاینس رومینیگه، نایب رییس بایرن مونیخ، نیز فصل درخشان لواندوفسکی را ستایش کرد و گفت که او در حال حاضر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم بهتر است.

 

 

 

 

 

بایرن مونیخ ارلینگ هالند روبرت لواندوفسکی بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ ارلینگ هالند روبرت لواندوفسکی بروسیا دورتموند بهترین بازیکن فصل ارلینگ هالند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید

مدیر ورزشی بایرن مونیخ ضمن تبریک به بازیکنان و کادر فنی بایرلورکوزن گفت که باواریایی‌ها در فصل بعد این عنوان قهرمانی را پس خواهند گرفت.

طرفداری | کام هواداران بایرلورکوزن با اولین قهرمانی آنها در بوندسلیگا شیرین شد.

پس از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا که امروز با پیروزی 5-0 مقابل وردربرمن به دست آمد، باشگاه بایرن مونیخ و مکس ابرل، مدیر ورزشی آنها به این تیم آلمانی تبریک گفت. ابرل فصل شگفت‌انگیز لورکوزن را به آنها تبریک گفت و خاطرنشان کرد که بایرن مونیخ می‌خواهد اولین باشگاهی باشد که این موفقیت بزرگ را به قهرمان جدید بوندسلیگا تبریک می‌گوید. ابرل البته این اطمینان را داد که بایرن فصل آینده قوی‌تر باز خواهد گشت و آماده چالش دوباره برای عنوان قهرمانی خواهد بود. مدیر ورزشی بایرن مونیخ در پیامی تبریک به نخستین قهرمانی تیم ژابی آلونسو در بوندسلیگا گفت:

بایرلورکوزن فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت، بنابراین روشن است که ما به عنوان بایرن مونیخ می‌خواهیم جزو اولین کسانی باشیم که به آنها تبریک می‌گوییم. تبریک ویژه به ژابی آلونسو، کادر فنی و کل تیم. فوتبالِ شما، بوندسلیگا را تحت تاثیر قرار داد و به وجد آورد. روند (قهرمانی‌های متوالی) بایرن مونیخ شکسته شد، اما ما اکنون هر کاری که بتوانیم برای حمله مجدد در فصل آینده انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بایرلورکوزن ۵-۰ وردربرمن؛ بوندسلیگا رنگ عوض کرد: شیرهای راین بر بام فوتبال آلمان پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ هواداران بایرلورکوزن شادمان از اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • هر کدام از پنج لیگ معتبر اروپایی در‌ قرن جدید چند قهرمان متفاوت داشته‌اند؟
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • صحبت های ژابی آلونسو با هواداران بایرلورکوزن پس از قهرمانی در بوندسلیگا / فیلم
  • پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید
  • هجوم هواداران بایرلورکوزن به زمین، پس از قهرمانی در بوندسلیگا آلمان / فیلم
  • پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است
  • کنایه پدر هالند به کین و کاراگر: او بهترین گلزن است