Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی باشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان عسلویه از وقوع حادثه ترکیدگی ولو اکسیژن فاز دو شرکت دماوند انرژی عسلویه اظهار داشت: در ساعت ۹:۲۰ صبح امروز ولو اکسیژن فاز دوم شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه متعلق به شرکت دماوند انرژی عسلویه بر روی لاین ارتباطی فاز یک و دو دچار ترکیدگی شد. 

مدیر روابط عمومی مبین انرژی خلیج فارس در خصوص این حادثه افزود: این حادثه ارتباطی به شرکت مبین انرژی نداشته و در محدوده فاز دوم شرکت‌های پتروشیمی منطقه به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل است افزود: ضمنا کلیه واحدهای عملیاتی شرکت مبین انرژی بدون مشکل در سرویس قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیج فارس حادثه عسلویه انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم