Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – خیلی‌ها بر این عقیده هستند که اسکوچیچ به خاطر فرشید اسماعیلی چند روز دیرتر لیست تیم ملی را اعلام کرد تا شاید راهی برای دعوت از او پیدا کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و هافبک آماده استقلال که در بازی‌های این تیم خیلی با انگیزه ظاهر شده بود، به تیم ملی دعوت نشد.

حضور هافبک های زیاد و سرشناس در تیم ملی باعث شد تا اسکوچیچ در دقیقه ۹۰ قید فرشید اسماعیلی را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که حتی امید نورافکن و علی کریمی هم به دلیل مصدومیت خط خوردند. هر چند که اگر مصدوم هم نبودند و همراه تیم به بحرین می‌رفتند، باز هم شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نداشتند.

فرشید اسماعیلی پس از درخشش در آسیا و چند بازی آخر استقلال خیلی امیدوار بود که نامش در لیست تیم ملی قرار بگیرد اما به هر حال این فرصت طلایی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: پشت پرده شادی عجیب و غریب فرهاد مجیدی/ پاسخی به آن خنده تمسخرآمیز

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی دراگان اسکوچیچ فرشید اسماعیلی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت

 کوئنتین تارانتینو نظرش درباره فیلم «منتقد سینما» عوض شده و این فیلم دهمین و آخرین پروژه وی نخواهد بود. گفته شده خیلی ساده او نظرش را تغییر داده است.

به نقل از ددلاین، در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آنها پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «روزی روزگاری در هالیوود» را رقم می‌زد. شایعه‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم‌های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می‌شود تارانتینو که فیلمنامه خود را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخته و به این نتیجه رسیده که دهمین و آخرین فیلم او «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و پس از آن است که فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» وی لو رفت و کپی آن همه جا پخش شد. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده، اما او در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به کارگردان گفته‌اند او درباره آخرین فیلمش تغییر عقیده داده و دارد فکر می‌کند که چه فیلمی آخرین فیلمش باشد.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران و آزاد شدن برد پیت برای پیوستن به فیلم داشت با شتاب جلو می‌رفت. این فیلمساز گفته بود فیلمش در کالیفرنیای سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد و درباره مردی است که واقعا وجود داشت، اما هرگز مشهور نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل خود تارانتینو در نوجوانی بود.

منبع: مهر

tags # هالیوود سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول پرسپولیس به صنعت نفت توسط اسماعیلی‌فر
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏