Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@08:47:52 GMT

اشتغال ۱۱۵ کارگر در کارخانه وارنا جریان گرفت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۲۲۷۶

مدیر اجرایی کارخانه وارنا در این آئین ضمن قدردانی از مسئولان قضائی برای جلوگیری از تعطیلی همیشگی وارنا عنوان کرد: مجموعه وارنا در سال ۸۶ بنا نهاده شد و کار به بهترین شکل ممکن پیش می‌رفت، اما با مشکل مواجه شدیم.

 آئین بهره برداری از کارخانه شیر وارنا تحت نظارت اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران و سایر مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانه که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، با اقدامات قضائی انجام شده، به تولید بازگشت.

با دریافت روزانه ۱۵ تن شیر آغاز می‌کنیم

مدیر اجرایی کارخانه وارنا در این آئین ضمن قدردانی از مسئولان قضائی برای جلوگیری از تعطیلی همیشگی وارنا عنوان کرد: مجموعه وارنا در سال ۸۶ بنا نهاده شد و کار به بهترین شکل ممکن پیش می‌رفت، اما با مشکل مواجه شدیم.

وی گفت: اکنون در فاز اول با دریافت روزانه ۱۵ تن شیر آغاز خواهیم کرد و سپس برای افزایش تولید اقدام خواهد شد. اقدامات قوه قضائیه سبب شد تا جلوی بانک‌هایی که کمر به نابودی این کارخانه بسته بودند، گرفته شود.

دانیال توکلی، فرزند حسن توکلی، بنیانگذار کارخانه وارنا با تقدیر از اقدامات قوه قضائیه در راستای احیای این واحد تولیدی گفت: اقدامات قوه قضائیه سبب شد تا جلوی بانک‌هایی که کمر به نابودی این کارخانه بسته بودند، گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی، امام جمعه شهرستان ورامین با اشاره به اقدامات دستگاه قضائی برای احیای این واحد تولیدی گفت: اگر واحدهای مختلف این مجموعه فعال شود تا هزار نفر نیروی کار می‌تواند در این مجموعه کار کنند.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه وارنا برند ورامین است، برای آینده این واحد تولیدی و توسعه آن ابراز امیدواری کرد.

۸۳ جلسه مؤثر در جهت احیا و بازگشت به تولید این واحد صنعتی لبنی برگزار شد

بابک ترکی، مسئول اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران نیز اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا که از سال ۸۶ به بهره برداری رسیده بود و تولیدات بیش از هزار تن داشت، با وجود فعالیت ۶۰۰ کارگر در اواخر سال ۹۶ و سال ۹۷ تعطیل شده بود.

وی افزود: اموال توقیف شده با مبلغی بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان به شخصی واگذار شده بود که اهلیت و مدیریت کارخانه را نداشت.

ترکی یادآور شد: با پیگیری مستمر و ورود دستگاه قضائی در سال ۹۹ امتیاز این کارخانه از بانک خلع ید و انتقال مدیریت کارخانه انجام شد.

مسئول اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران در ادامه خاطر نشان کرد: کار گروهی در اداره امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضائیه تشکیل شد و طی پیشنهادی ابراز شد که کارخانه به اشخاص دیگری جهت سرمایه گذاری واگذار نشود و تصمیم بر این شد تا توسط مالکین قبلی کارخانه احیا و بازگشت به تولید انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۵ نفر کارگر مشغول به فعالیت در این کارخانه هستند و ۸۳ جلسه مؤثر در جهت احیا و بازگشت به تولید این واحد صنعتی لبنی برگزار شد.

مهر

برچسب ها: وارنا ، کارگر ، کارگران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OKo

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وارنا کارگر کارگران قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نوذر نظری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۴۳ مجرم دستگیر شده ۱۱ نفر آنها را افراد سارق تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه با تلاش پلیس سرپل ذهاب، ۱۷ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی ادامه داد: اعمال قانون ۱۴ هزار و ۳۴۹ دستگاه وسایل نقلیه و توقیف ۸۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف، تذکر کتبی به ۱۵۳ واحد، جمع آوری ۱۰ معتاد و کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات صورت گرفته پلس سرپل ذهاب در طول ماه گذشته برشمرد.

کد خبر 6084647

دیگر خبرها

  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • کارخانه احیای استیل فولاد بافت، شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد