Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در جمع صنعتگران استان هرمزگان بیان داشت: مجتمع آلومینیوم المهدی در گذشته شرایط مناسبی نداشته و عبور دادن این صنعت از گذشته تاریک خود به حال و آینده روشن با تلاش و مجاهدت همه مدیران و کارگران این مجتمع که در کف میدان مبارزه هستند و سهم بسیار بالایی در این زمینه دارند میسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تغییر نگاه مدیریتی این مجتمع صنعتی به کارگران به عنوان ولی نعمتان خود تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت: امیدواریم آلومینیوم المهدی به عنوان یک نقطه پر افتخار در حوزه صنعت کشور بدرخشد و به جایگاه واقعی خود در ایران و جهان به عنوان یکی از قطب های تولید آلومینیوم دست پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندر عباس در ادامه با اشاره به ظرفیتهای صنعتی و بندری استان هرمزگان خصوصاً سواحل مکران گفت: عمده شهر های پیشرفته دنیا در کنارسواحل و دریا واقع شده اند که استان هرمزگان علاوه بر داشتن این مزیت به آبهای آزاد و تنگه استراتژیک هرمزنیز دسترسی دارد که می طلبد نگاه مسئولان به این استان یک نگاه ملی با در نظر گرفتن منافع ملی باشد همانطورکه حضرت آقا نیز روی اهمیت شهر بندرعباس تاکید فرمودند و عنایت خاصی داشتند.

حجت الاسلام عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در گام دوم انقلاب شتاب حرکت باید متناسب با گام دوم انقلاب باشد.همانطور که در آغاز گام دوم رهبر فرزانه انقلاب بحث جهش را مطرح کردند باید در بحث تولید آستین همت بالا زده وحرکت فزاینده ای رو به جلو داشته باشیم.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از مشکلات که با آن دست و پنجه نرم می کنیم در حوزه مدیریت دستگاههای داخلی کشور است، کا ربه صورت جزیره ای، نداشتن نگاه هم افزا و منظومه ای ودیدن مشکلات خود به تنهایی فارغ از مشکلات دیگران سبب عقب افتادگی و بروز مشکلات شده است.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: نظام، دولت و همه دستگاههای دیگر یک مجموعه به هم پیوسته هستند که اگر در هم افزایی با دستگاههای دیگر حرکت و همراهی نکنند چرخ تولید حرکت نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: عرصه اقتصاد مهمترین عرصه دربخش های مختلف کشور است و گلوگاه اصلی رفع مشکلات و رسیدن به ایرانی قوی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندر عباس با بیان اینکه هرمزگان پیشانی اقتصاد کشور است و ۶۰ درصد واردات و صادرات کشور از بندر شهید رجایی انجام می شود گفت: مسئولیت ما در قبال توسعه هرمزگان بویژه شهر بندرعباس بسیار زیاد است که امیدواریم این توسعه متوازن ودر تمام نقاط استان صورت گیرد و تنها بندرعباس به عنوان قطب اقتصادی استان نباشد.

حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: اگر به دنبال رفع مشکلات بیکاری، توسعه و افزایش ظرفیت تولید هستیم باید صنایع پایین دستی در کنار صنایع بزرگ استان فعال و راه اندازی شود که در این زمینه سرمایه گذاران می توانند ورود کنند.

وی ادامه داد: صنایع استان می توانند بخش عمده ای از مشکلات اشتغال و بیکاری استان را حل نمایند که به تبع آن بسیاری از مسائل و آسیب های اجتماعی و..نیز برطرف خواهد شدو مردم نیز از برکات حضور صنایع دراستان بهره بیشتری خواهند برد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیشرفت و رونق تولید مجتمع آلومینیوم المهدی گفت: اینکه یک مجتمع صنعتی از صفر تا صدش در دست مهندسین و متخصین داخلی باشد و بتواند مشکلات عمده خود از جمله نارضایتی کارگران را در این مدت کوتاه تغییر مدیریت داشته باشد، مایه خرسندی و بسیار امید وار کننده است.

کد خبر 5221130

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان توسعه صنایع پایین دستی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت اردبیل عکس استانها حجت الاسلام عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی

فرزاد حدادی گفت: در این بازید گردشگران کشور لیتوانی با ظرفیت‌های صنایع‌دستی شهرستان کوار از جمله قالی‌بافی و گلیم‌بافی آشنا شدند.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوار افزود: این طرح با هدف ترویج اقتصاد هویت بنیان و معرفی حرفه‌ها و فرآیند ساخت و تولید محصولات صنایع‌دستی برای گردشگران برای شناخت هر چه بیشتر فرهنگ و هنر اصیل و تمدن ایران اسلامی اجرا شد.

حدادی افزود: شاهزاده ابوالقاسم امام ضامن، امامزاده شاه ابوالخیر، قدمگاه خضر نبی، باغ آرین و آثار قلات که شامل تنگ له قلات، چشمه قلات، پل کوار، بند بهمن، بر که شاه غیب از دیگر آثار مهم گردشگری شهرستان کوار است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد
  • پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی