Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فیروزی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از این بیمارستان در جمع خبرنگاران افزود: براساس اعلام مدیرعامل بیمارستان میلاد ۴۰ درصد ظرفیت بیمارستان فعال است و ۶۰ درصد امکان ارتقای ظرفیت خدمات درمانی دارد که امیدواریم با تامین پزشک متخصص بتوان ظرفیت‌ها را ارتقا داد.

وی گفت: بیمارستان میلاد با وجود امکانات بسیار منظم و مطلوب، ظرفیت‌های خالی قابل توجهی دارد که با افزایش پزشکان متخصص می‌توان این ظرفیت را فعال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با دستور استاندار خراسان جنوبی در این بازدید کارگروهی تشکیل خواهد شد تا طبق توافقی که بین وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده است پزشکان متخصص دانشگاهی بتوانند علاوه بر مراکز دانشگاهی در این بیمارستان هم فعالیت داشته باشند و خدمات بیمارستان ارتقا پیدا کند.

استاندار خراسان جنوبی امروز پس از افتتاح بخش جدید بیمارستان شهید رحیمی بیرجند به بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) میلاد ۳ رفت و از بخش‌های مختلف بستری، اورژانس و درمانی این بیمارستان بازدید کرد.

ملانوری ضمن تقدیر از خدمات یکساله کادر درمان در دوران کرونا، مسائل و مشکلات این بیمارستان را از نزدیک بررسی کرد و با توجه به اینکه بخشی از تجهیزات و امکانات این بیمارستان به دلیل نبود پزشک متخصص استفاده نمی‌شود، دستور داد جلسه‌ای با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی برای بررسی و حل این مشکل برگزار شود.

بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) میلاد ۳ در سال ۱۳۹۴ به منظور ارائه خدمات بهدشتی درمانی و مراقبتی پیشرفته همچنین تامین بخشی از نیازهای درمانی منطقه شرق کشور و بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرحوم محمدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

این بیمارستان با ۱۵۰ تخت فعال از بیمارستان‌های مجهز شرق کشور است که براساس آخرین استانداردهای بیمارستانی تاسیس شده و به عنوان یک بیمارستان جنرال با چهار اتاق عمل مجهز به تمامی رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی، طراحی و احداث شده است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بیرجند تجهیزات پزشکی خراسان جنوبی دانشگاه های علوم پزشکی پروندهٔ خبری تحول نظام سلامت در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیرجند تجهیزات پزشکی سازمان تامین اجتماعی بیرجند تجهیزات پزشکی خراسان جنوبی دانشگاه های علوم پزشکی اخبار کنکور سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه در هشتمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ علیرضا عباس زاده در ادامه بازدیدهای خود از پایگاه‌های امدادی و خدماتی مستقر در نقاط مختلف شهرستان‌های خراسان جنوبی به همراه تعدادی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در پست شهید امداد گر سید فخرالدین عمادی جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند که در ورودی این شهر از سمت مشهد استقرار یافته است، حضور پیدا کرد.

در جریان این بازدید سید محمد رفیعی مسئول جوانان و خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند توضیح‌های لازم در خصوص چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این پست هلال احمر ارائه کرد.

در ادامه معاون استاندار خراسان جنوبی علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این پست، به پویش بهرفت جمعیت هلال احمر پیوست.

شایان ذکر است که پست امدادی شهید امدادگر سید فخرالدین عمادی چند روز پیش با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان، فرماندار بیرجند و تعدادی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان افتتاح شد.

محمد علی کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خدایان جنوبی در آئین افتتاح طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در این پست بیان داشت: هر ساله جمعیت هلال احمر در کنار دیگر سازمان‌ها برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاهش سوانح جاده‌ای اقداماتی را انجام می‌دهد.

محمد علی کاوسی افزود: امسال با ایجاد ۹۶ پایگاه امداد و نجات همراه با امداد رسانی، پاسخگویی به مسافران نوروزی انجام می‌شود.

۱۱ پایگاه خدمات بشر دوستانه

کاوسی از ایجاد پست‌های خدمات بشردوستانه در ۱۱ نقطه استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این پایگاه‌ها علاوه بر راهنمایی مسافران، کودکان هم می‌توانند از امکانات فراهم شده برای آنها در اتاق کودک استفاده کنند.

به گفته وی با توجه به اینکه بیشتر حوادث جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، امسال تصمیم گرفته شد که این پست امدادی در وسط ۳۰ کیلومتری ورود به شهر بیرجند استقرار پیدا کند.

کد خبر 6063427

دیگر خبرها

  • شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • کمبود پزشک طب اورژانس در بیمارستان فردوس
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • خراسان جنوبی در میلاد امام حسن مجتبی  (ع) غرق در شادی
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی