Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: رسیدگی به تخلف های کرونایی کاندیداها در شعبه ویژه رسیدگی به تخلف و جرایم انتخاباتی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی‌اله حیاتی در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر لازم برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی اندیشیده و مقرر شده است که فرمانداران با همکاری روسای شبکه‌های بهداشت و درمان هر شهرستان، مکان‌های روباز را برای فعالیت در زمان تبلیغات کاندیداها شناسایی و به قرارگاه عملیاتی کرونا معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز تیم‌هایی به منظور نظارت و ارزیابی فعالیت کاندیداها از نظر مخاطره های بهداشتی در شرایط کرونایی تشکیل داده‌اند که در موعد قانونی، فعالیت این تیم‌ها آغاز خواهد شد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان افزود: دستورالعمل نحوه فعالیت در ستادهای انتخاباتی در شرایط کرونا و در روز اخذ رای نیز به ستاد انتخابات خوزستان اعلام شده است.

حیاتی بیان کرد: برابر مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا و ستاد امنیت انتخابات، تخلف های کرونایی کاندیداها در شعبه ویژه رسیدگی به تخلف و جرایم انتخاباتی رسیدگی می‌شود.

او اضافه کرد: برگزاری امتحان های پایه‌های نهم و دوازدهم نیز در شرایط بسیار خوب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در پایان بابیان اینکه اصناف مراقب باشند و رعایت دستورالعمل بهداشتی را جدی بگیرند، افزود: در وضعیت بسیار شکننده‌ای به سر می‌بریم و هر آن ممکن است وضعیت خوزستان قرمز شود و سپس با محدودیت فعالیت اصناف مواجه می‌شویم. اصناف اگر می‌خواهند همچنان فعالیت با دوامی داشته باشند، باید پروتکل‌های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان جرایم انتخاباتی برنا خوزستان کرونا ویروس قرارگاه کرونا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله حاتمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است

وی اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بازار در اقلام کالاهای اساسی مورد رضایت مردم و مسئولین نیست و همه دستگاه‌های عضو باید به وظایف قانونی خود عمل کنند

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالاهای اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

معاون سیاسی فرماندار دهلران از عموم مردم این شهرستان خواست چنانچه اطلاعی از وقوع هرگونه تخلف دارند مراتب را طی تماس با شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی و قاطع شود.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازاربرای عرضه برخی محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد؛ گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند باید پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف پیگیری کنند.

کد خبر 6088093

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها