Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید جذب دو بازیکن از یوونتوس را هدف قرار داده است

اتلتیکو مادرید فعالیت های نقل و انتقالاتی را برای فصل 22-2021 آغاز کرده است. قهرمان لالیگا، می خواهد خود را به خوبی تقویت کند. اخیرا نام مهاجمانی چون آرکادیوش میلیک، رافا میر و آندره سیلوا پیرامون اتلتیکو مادرید مطرح شد اما یک گزینه جذاب تر پیش روی دیگو سیمئونه است؛ پائولو دیبالا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کادناسر، اتلتیکو مادرید تماس های اولیه برای جذب پائولو دیبالا از یوونتوس را برقرار کرده است. قرارداد مهاجم 27 ساله آرژانتینی در سال 2022 با یوونتوس به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد حاصل نشده است. همچنین از زمان ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس، اهمیت دیبالا در ترکیب این تیم کم تر شده است و احتمال جدایی او از یووه کم نیست. دیگو سیمئونه، هم وطن دیبالا مدت هاست که به جذب این ستاره آرژانتینی علاقه مند است. با توجه به جدایی دیگو کاستا در زمستان گذشته از اتلتیکو مادرید و عملکرد نه چندان جالب موسی دمبله، سیمئونه می خواهد مهاجمی بزرگ را به ترکیب تیمش اضافه کند و چه کسی بهتر از دیبالا.

اتلتیکو مادرید برای جذب دیبالا یک برگ برنده هم دارد؛ آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد، عملکرد خوبی در یووه داشت و روخی بلانکوس مایل است از موراتا برای کاهش رقم انتقال دیبالا استفاده کند. یوونتوس برای جذب موراتا باید 40 میلیون یورو پرداخت کند و فرضیه معاوضه با دیبالا مطرح شده است. آنخل کوریا، وینگر آرژانتینی اتلتیکو مادرید یک گزینه دیگر برای کاهش رقم انتقال دیبالا است و یوونتوس طی سال های اخیر به او علاقه نشان داده بود.

اتلتیکو مادرید علاوه بر پائولو دیبالا، یک بازیکن دیگر از یوونتوس را هم مد نظر دارد؛ رودریگو بنتانکور، هافبک 23 ساله اروگوئه ای بیانکونری که فصل خیلی موفقی را سپری نکرد، در رادار تشک سازان دیده می شود. اتلتیکو قبلا هم به جذب بنتانکور علاقه داشت اما یوونتوس تمایلی برای فروش او نشان نمی داد. با توجه به جدایی لوکاس توریرا از اتلتی، این باشگاه به جذب یک هافبک دفاعی نیاز دارد و گزینه اول آن ها بنتانکور است. با این حال انتقال بنتانکور به اتلتیکو مادرید آسان نیست چرا که قرارداد این هافبک اروگوئه ای در سال 2024 به اتمام می رسد و البته یوونتوس نیمی از پول فروش او را باید به بوکاجونیورز، بپردازد. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا نیاز اینتر به جمع آوری 80 میلیون یورو از فروش ها؛ احتمال جدایی آنتونیو کونته وجود دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط

منچستریونایتد می‌تواند با پرداخت بند فسخ قرارداد برمر به یوونتوس، این مدافع ملی‌پوش برزیلی را به اولدترافورد بیاورد

طرفداری | گلیسون برمر، مدافع 27 ساله یوونتوس با وجود شرایط نه‌چندان مطلوب این تیم در دو فصل گذشته، همچنان یکی از بهترین مدافعان سری آ به‌شمار می‌آید.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، منچستریونایتد علاقه‌مند است برای تقویت خط دفاعی‌اش، گلیسون برمر را جذب کند و می‌خواهند در تابستان، مبلغ فسخ قرارداد او را به یوونتوس بپردازند. برمر که در دسامبر گذشته قراردادش با یووه را تا 2028 تمدید کرد، بندی برای فسخ قراردادش به مبلغ 61 میلیون یورو گنجانده است.

در صورت انتقال برمر به تیمی دیگر، 10% از این رقم یعنی 6.1 میلیون یورو به تورینو، باشگاه پیشین برمر اختصاص خواهد یافت و 55 میلیون یورو سهم یوونتوس خواهد بود. بیانکونری در تابستان 2022 برای جذب این مدافع برزیلی از تورینو، 41 میلیون یورو هزینه کرد. 

رومئو آگرستی، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس نیز وجود بند فسخ در قرارداد برمر را تایید کرده اما او معتقد است این رقم، چیزی بین 60 الی 70 میلیون یورو است. 

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد علاقه مند به جذب گلیسون برمر در تابستان 2024

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • گل رودریگو به اسپانیا روی اشتباه اونای سیمون (اسپانیا 2-1 برزیل)
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم
  • ام باپه و بازی با اعصاب هواداران رئال مادرید؛ منظور شوامنی بارسلونا و اتلتیکو مادرید بود!