Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و استعدادهای ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انسانی توانمند بزرگترین سرمایه یک جامعه است.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران استان در عرصه‌های بین‌المللی و ملی گفت: مسئولان حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی استان بوشهر حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند با بیان اینکه منابع طبیعی با اراده و خلاقیت نیروی انسانی شایسته دارای ارزش افزوده می‌شود گفت: استان بوشهر از نیروی انسانی خلاق، با تجربه و شایسته در همه عرصه‌ها برخوردار است که استفاده از این توانمندی مورد توجه ویژه قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه درخشش ورزشکاران استان در عرصه‌ها و میدان‌های ورزشی ستودنی است و با اشاره به افتخارآفرینی مهدی طارمی افزود: این ورزشکار توانمند بوشهری در عرصه‌های بین‌المللی و ملی و لیگ فوتبال پرتغال افتخارآفرینی می‌کند به‌گونه‌ای که این ستاره فوتبال در هنگام رقابت‌های فوتبال پرتغال، مردم استان بوشهر را به تماشای آن می‌کشاند و این مهم به سبب شایستگی این ورزشکار بوشهری است.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی

گراوند از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌ها در حوزه‌های ورزشی، آموزشی، تعلیم و تربیت افزایش یافته و جایگاه این استان در قبولی کنکور سراسری از ۲۸ به ۱۵ ارتقا یافته است.

وی قهرمانان ورزشی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این مهم سبب شده در بیشتر هیئت‌ها و فدراسیون‌های ورزشی، استان بوشهر دارای جایگاه مهم باشد گفت: زیرساخت‌ها و توانمندی استان بوشهر سبب شده که این استان آمادگی برگزاری رقابت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی در بیشتر رشته‌های ورزشی داشته باشد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی

استاندار بوشهر، با تأکید بر رفع کمبودها و تأمین نیازهای تجهیزاتی ورزشکاران استان افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد چراکه قهرمانی ورزشکاران به زیرساخت‌ها وابسته است.

گراوند، توجه به مطالبات تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: تیم‌های فوتبال ساحلی استان بوشهر دارای نیروهای انسانی شایسته و توانمند است که تحقق مطالبات این ورزشکاران مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی حمایت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر از تیم‌های ورزشی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: ورزشکاران سرمایه مهم و بالاتر از صنایع محسوب می‌شوند که لازم است صنایع مستقر در پارس جنوبی به ویژه مجتمع‌های پتروشیمی تیم‌های ورزشی را حمایت و در جذب نیروهای شایسته این عرصه تلاش کنند.

استاندار بوشهر، پشتیبانی از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی از سوی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در بسیاری از استان‌ها از ظرفیت این صنعت در حمایت از تیم‌های ورزشی استفاده می‌شود و این مهم باید در استان بوشهر مورد توجه قرار بگیرد.

گراوند خاطر نشان کرد: انتظار است که مطالبات ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان بوشهر مورد توجه مسئولان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی قرار بگیرد و از قهرمانان ورزشی حمایت کنند.

مانع‌زدایی در توجه به مطالبات ورزشکاران

وی مانع‌زدایی در توجه به مطالبات ورزشکاران را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: برخی مشکلات در جامعه با مانع‌زدایی برطرف می‌شود که باید گره‌گشایی در حل مشکلات در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار داشته باشد.

گراوند همکاری مجلس شورای اسلامی در رفع محدودیت‌ها در حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی با اصلاح قوانین را یک ضرورت دانست و گفت: از هیچ کوششی برای حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی فروگذاری نمی‌شود و پیگیری و حمایت‌های لازم مورد توجه قرار دارد.

کد خبر 5221182

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی پارس جنوبی صنعت نفت بوشهر عبدالکریم گراوند مجلس شورای اسلامی استاندار بوشهر ورزشکاران انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا چالش شفافیت آزادسازی خرمشهر اردبیل عکس استانها ورزشکاران و تیم های ورزشی یک ضرورت دانست ورزشی استان بوشهر ورزشکاران استان گاز و پتروشیمی زیرساخت ها مورد توجه عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تأکید بر توجه ویژه به اشتغال نیروهای بومی استان در صنایع مختلف پارس جنوبی گفت: هر چند سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد ولی باید تلاش شود عقب‌ماندگی تحقق جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی استان جبران شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه این منطقه مهم صنعتی و تولیدی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد، اظهار داشت: منطقه پارس جنوبی که تاکنون افزون بر ۱۵۰ میلیارد دلار در آن سرمایه‌گذاری شده است در عرصه تولید، صادرات، اشتغال و اقتصاد دریا محور نقش مهم و اثرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه عمده صادرات میعانات گازی از پارس جنوبی صورت می‌گیرد، گفت: ۵۰ درصد محصولات صنایع پتروشیمی ایران در استان بوشهر و منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود و این درحالی است که بیش از ۷۲ درصد گاز مصرفی کشور از این منطقه مهم تولید و به خطوط سراسری منتقل می‌شود.

استاندار بوشهر منطقه پارس جنوبی را از نقاط مهم، استراتژیک و حساس کشور دانست و تأکید کرد: توجه به حوزه امنیت و پایش نظارتی و ایمنی این منطقه صنعتی باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

محمدی‌زاده یکی از مصوبات مهم دولت را تحقق ۵۰ درصد نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع مختلف پارس جنوبی دانست و گفت: اشتغال نیروهای بومی در تأسیسات این منطقه هم به نفع منافع ملی است و هم اینکه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و سبب پایداری جمعیت می‌شود.

وی با بیان این که مکلف به اجرایی شدن مصوبات دولت هستیم، اضافه کرد: برای تحقق مصوبات دولت در بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی که اکنون عقب‌ماندگی دارد، باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در سال گذشته اضافه کرد: باید تلاش شود عقب‌ماندگی تحقق جذب ۵۰ درصدی اشتغال و استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی جبران شود.

محمدی‌زاده در ادامه با اشاره به تصویب سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد تومانی از سوی وزارت نفت و صنایع پتروشیمی در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان بوشهر تأکید کرد: این اعتبار باید بر اساس مصوبه هیئت دولت در مدت سه سال در طرح‌های مختلف هزینه شود.

وی با اشاره به خرید کالاهای مورد نیاز صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از تولیدات داخلی استان بوشهر افزود: استان بوشهر در عرصه تولیدات محصولات مختلف از جمله گوشت مرغ، محصولات کشاورزی مانند خرما، تولیدات کالاهای صنعتی و دیگر محصولات از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید کالاهای مورد نیاز منطقه پارس جنوبی از داخل استان بوشهر خریداری شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • پشتیبان مدیران جسور و پاک‌دست هستیم
  • دیدار نوروزی استاندار کردستان با ورزشکاران