Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نشست خبری رویداد سرمایه گذاری “ 100 تکاپوی صادراتی” با حضور مدیران حامیان مالی و معنوی این رویداد، در اتاق بازرگانی تهران، در جمع خبرنگاران خبرگزاری های مختلف برگزار شد.

دکتر زواشکیانی معاون علمی کسب و کار تکاپو و دبیر این نشست در ابتدا توضیحاتی در مورد کلیت رویداد ارائه دادند. زواشکیانی بیان کرد، رویداد 100 تکاپوی صادراتی از همکاری مشترک بین مدرسه کسب و کار تکاپو( مدرسه مشترک اتاق بازرگانی تهران و دانشگاه امیرکبیر)، مجموعه صد استارت آپ، شناسا، گروه صنعتی گلرنگ، هلدینگ دانا، موسس دانش بنیان برکت، حرکت اول، مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت معنوی اتاق های بازرگانی ایران و ترکیه، ایران و قزاقستان، ایران و گرجستان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. شکل گرفته است.

در ادامه این نشست دکتر محمد تقی بانکی مدیر مدرسه کسب و کار تکاپو توضیحات کاملتری در مورد مدرسه تکاپو ارائه دادند، دکتر بانکی با اشاره به اینکه مدرسه با اهداف کاملا علمی و پژوهشی جهت توسعه دانش مدیران عالی توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه، آقای علی سدیفی مدیرعامل 100 استارت آپ، با توجه به تجربه 100 استارت اپ و حمایت از استارت آپهای کشور به این نکته اشاره کرد بدیهی است اهتمام این رویداد سرمایه گذاری کمک به صادراتی شدن یکصد شرکت دانش بنیان و کسب و کارهای فناور و خلاق خواهد بود.

فوآد دولت آبادی، مدیر امور بین الملل شناسا از حامیان مالی این رویداد با اشاره به سابقه فعالیت های بین المللی شناسا و اذعان نیاز بازار بین المللی، از اهمیت مساله صادرات صحبت کرد.

در ادامه این نشست خبری مهدی ایثاری نیا معاون توسعه زیست بوم دانش بنیان برکت و محمد بحرنیان موسس گروه توسعه کسب و کار آوان توضیحات کاملتری در ارتباط با این رویداد بیان کردند.

مهدی ایثاری نیا با بیان اینکه موسسه دانش بنیان برکت تاکنون یک میلیون دلار در این رویداد سرمایه گذاری کرده است از اهمیت توجه به این رویداد و سرمایه کذاری های خطر پذیر و توسعه فعالیت این استارت اپها در کشور های همسایه سخن گفت

این رویداد تاکنون با جذب و تعهد 2 میلیون دلار و پیش بینی جذب 5 تا 10 میلیون دلار سرمایه در سال 1400 کار خود را آغاز نموده است که امید است حجم جذب سرمایه ها در سالهای آتی افزایش یابد.

علاقه مندان به حضور در این رویداد میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به لینک http://100startups.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری استارتاپ مدرسه کسب و کار سرمایه گذاری دانش بنیان کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان روز چهارشنبه با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: این منطقه مزیت‌های فراوانی به لحاظ زیرساخت‌ها و روساخت‌های مهیا برای فعالیت‌های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرز‌های ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت‌های آن و استفاده کم‌نظیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه دارد.

وی ادامه داد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری شود.

وی افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه