Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- در مراسمی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دبیرخانه کمیته گردشگری شهر خلاق «ساری 2022 افتتاح شد.

به‌گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، دکتر علی‌اصغر مونسان در افتتاحیه این دبیرخانه که شامگاه امروز دوشنبه 3 خرداد 1400 در بوستان ولایت ساری برگزار شد، اظهار کرد: «رویداد ساری 2022 اهدافی مانند معرفی منطقه به عرصه بین‌الملل را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مرتبط، نمایندگان مجلس و شهرداری‌ها باید با ایجاد هماهنگی به این رویداد مهم بپردازند، افزود: فرصتی که در عرصه بین‌المللی به وجود آمده باید با جدیت پیگیری شود و از این فرصت بتوانیم به خوبی بهره‌برداری کنیم.

او با بیان اینکه مردم این خطه باید در جریان این رخداد بین‌المللی قرار گیرند و در این زمینه همکاری کنند، گفت: «اگرچه شهر در اختیار شهردار است اما تکلیف دستگاه‌های دیگر نیز مشخص شود تا با همکاری و انسجام، اتفاق خوبی را رقم بزنیم..

در حاشیه این مراسم، تفاهم‌نامه بهره‌برداری از موزه‌های بوستان ولایت شهر ساری بین مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران و شهردار ساری به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد 4 ساختمان واقع در سایت 6 هکتاری بوستان ولایت (پادگان سابق ساری) به موزه تبدیل شود.

موزه تاریخ ساری، موزه فرهنگ بومی، موزه اسناد و نسخ خطی و موزه مهر و سکه از جمله موزه‌هایی هستند که در این مکان احداث خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دبیرخانه کمیته گردشگری شهر خلاق ساری 2022 افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا طنابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مدت هشت روز از پنج تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در محل دایر نمایشگاه صنایع‌دستی دایر شده است.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 او گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، معرق و منبت چوب، سفال‌گری، جواهرآلات، رودوزی‌های سنتی، بافتنی‌های سنتی، میناکاری و ... در معرض نمایش گذاشته شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی فارس از مرز یک ‌میلیون گذشت
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • بلیت موزه‌ ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟
  • بلیت موزه‌ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تکاب 
  • افتتاح کمپین و بازارچه صنایع‌دستی محلی در بروجرد