Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهراب اکبرپور روز چهارشنبه در نشست شورای اداری در جمع مسوولان مهاباد،  اظهار داشت: این پرونده که هم اکنون در حال رسیدگی است طی یک مرحله برای بررسی و تکمیل آن به مرکز استان ارسال و برای ادامه تحقیقات دوباره به این شهرستان بازگردانده شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون قاضی پرونده در حال تکمیل و رسیدگی به آن است تا در اسرع وقت حکم آن صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، اضافه کرد: اعمال و رفتار نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا از هم اکنون رصد می‌شود و در قالب شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی موارد مورد رسیدگی قرار گرفته و از طریق پلیس فتا موارد لازم به داوطلبان تذکر داده می شود.

اکبرپور با بیان اینکه شعبه اختصاصی در زمینه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری مهاباد ایجاد شده،  افزود: داوطلبان و نامزدهای انتخابات باید از همان ابتدا احترام به قانون را سرلوحه تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی، تبلیغات زودتر از موعد را تضییع حقوق دیگر داوطلبان و نامزدهایی که قانون را رعایت می‌کنند، دانست و گفت: با تبلیغات خارج از ضوابط تعریف شده که زمینه ساز اخلال در نظم، قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز نظام باشد با حساسیت بررسی و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا ،  بیش از ۲۰ نفر در ارتباط با پرونده فساد شهرداری و شورای اسلامی شهر مهاباد سال گذشته در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۶ نفر عضو اصلی شورای اسلامی شهر بودند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دادگستری آذربایجان غربی دادستانی کل کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دادگستری آذربایجان غربی دادستانی کل کشور اخبار کنکور شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی صالحی» دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۴۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد