Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@05:33:34 GMT

تقویم آزمون‌های زبان وزارت بهداشت اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۳۶۳

تقویم آزمون‌های زبان وزارت بهداشت اصلاح شد

تقویم جدید آزمون‌های زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) برای پنج دوره منتشر شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی تقویم جدید پنج دوره از آزمون‌های زبان دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی را منتشر کرد بر این اساس اولین ثبت‌نام از اول خرداد آغاز شد.

تقویم آزمون‌های زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE در سال ۱۴۰۰ با توجه به شرایط پاندمی بیماری کرونا و روند خروج کشور از پیک چهارم اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

همچنین راهنمای آزمون‌های زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE در سال ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دسترس است.

جدول حاوی جزئیات برگزاری آزمون‌های زبان وزازرت بهداشت به شرح ذیل است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تافل تولیمو آزمون زبان آزمون زبان msrt آزمون های زبان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتاً تا سه روز آینده اعلام می‌شود، گفت: ۳ هزار نیروی گزینش فرآیند بررسی داوطلبان را انجام می‌دهند. - اخبار اجتماعی -

سید حسین داودالموسوی؛ مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتاً تا سه روز آینده از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود، اظهار کرد: هسته‌های گزینش تمام استان‌ها نیروهای مصاحبه‌گر و محقق را آماده کرده‌ و آموزش‌های لازم به نیروها ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار نیروی گزینش در کل کشور، آماده بررسی پذیرفته‌شدگان هستند، افزود: اگر گزینش‌گری جدید باشد آموزش کامل و اگر جزو نیروهای قدیمی باشد، آموزش‌های تکمیلی را دریافت می‌کند.

داودالموسوی گفت: پس از اعلام اسامی از سوی سازمان سنجش، پذیرفته‌شدگان باید فرم اطلاعات فردی الکترونیکی را تکمیل کنند که آدرس آن در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر می‌شود.

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: تلاش براین است تا 40 روز کاری یعنی تا پایان خرداد ماه نتایج گزینش را به آموزش و پرورش اعلام کنیم پس از آن دوره‌های‌آموزشی برای افراد توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان نهایی از اول مهر به کلاس‌های درس می‌روند.

داودالموسوی متذکر شد: ارزیابی تکمیلی شامل مصاحبه، ارزیابی صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای افراد توسط کانون های ارزیابی همزمان با مراحل گزینش انجام می‌شود و کل این فرآیند تا 40 روز به اتمام خواهد رسید.

نتایج نهایی کد 19 آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟/ دلایل رد داوطلبان توسط گزینش

به گزارش تسنیم، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 صبح روز جمعه 18 اسفند 1402 برگزار شد.

در آزمون استخدام رشته‌های شغلی آموزگاری، 28 هزار آموزگار برای مدارس ابتدایی استخدام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری ایران در پیشرفت سلامت کشور‌های دیگر
  • جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین
  • جزئیات تعرفه پزشکان اعلام شد
  • جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • پای لنگ وزارت بهداشت در تامین پزشک!
  • شعار و روز شمار هفته سلامت ۱۴۰۳ اعلام شد