Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:30:50 GMT

صحبت های پدر طارمی در پرتغال جنجال ساز شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۴۳۷

صحبت های پدر طارمی در پرتغال جنجال ساز شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آینده سرجیو کونسیسائو یکی از ابهامات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپاست و به نظر می رسد این مربی پرتغالی فصل بعد را در خارج از کشورش دنبال خواهد کرد و همزمان از تیم های ناپولی، اینتر و الهلال به عنوان مقاصد احتمالی کونسیسائو نام برده شد.

در حالیکه اخبار پیرامون حضور کونسیسائو در ناپولی به اوج خود رسیده است، اما دی لورنتیس مالک ناپولی امروز در صحبت هایی با اعلام اینکه آنها به دنبال یک مربی ایتالیایی هستند، پرونده حضور کونسیسائو را در ناپل بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان، استناد روزنامه پرتغالی اوژوگو به یک منبع داخل ایران برای قطعی دانستن جدایی کونسیسائو از پورتو، جالب توجه است. اوژوگو در این خصوص نوشت که پدر مهدی طارمی در گفتگو با یکی از خبرگزاری های داخلی تأیید کرده است که کونسیسائو در پایان فصل پورتو را ترک می کند و او در دیدار پایانی اژدها، از شاگردانش خداحافظی کرده است.

استناد اوژوگو به صحبت های پدر طارمی در نوع خود جالب است ولی این مسئله نیز باعث بروز انتقاداتی از سوی هواداران پورتو شده است که باشگاه و کونسیسائو به صورت رسمی درخصوص آینده کاری خود اظهار نظری نکرده و طرفداران این تیم باید اخبار مربوط به آینده کاری سرمربی تیمشان را از زبان پدر طارمی بشنوند.

علاوه بر اوژوگو، وب سایت MSN بخش پرتغال نیز با بازتاب صحبت های پدر طارمی اعلام کرده است که جدایی کونسیسائو از پورتو قطعی است و این تیم شانسی برای حفظ سرمربی خود نخواهد داشت.

 

گزارش اوژوگو از صحبت های پدر طارمی مبنی بر جدایی قطعی کونسیسائو

 

پدر طارمی به اوژوگو گزارش داد که سرجیو کونسیسائو در آخرین جلسه تمرین، خداحافظی خود از پورتو را به بازیکنان تیم اعلام کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرجیو کونسیسائو مهدی طارمی پورتو پورتو سرجیو کونسیسائو مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش صحبت های پدر طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد

مدیر ورزشی باشگاه اینتر بعد از قهرمانی این تیم در سری A از جذب دو بازیکن جدید خبر داد که یکی از آن‌ها مهدی طارمی است.

به گزارش مشرق، اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد