Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخری گفت: راه اندازی سیستم پایش تصویری در شهرهای استان توسط شهرداری‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «منوچهر فخری» در نشست با شهرداران استان سمنان با بیان اینکه حمایت‌های اعتباری سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال ۹۹ با افزایش پنج درصدی نسبت به سال قبل همراه بود که نیاز است در راستای تقویت اقدامات عمرانی شهرداری‌ها، این مهم بیش از پیش تقویت شودگفت: در سال ۹۸، کمک سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به استان، سه درصد از بودجه مصوب شهرداری‌ها بوده که در سال ۹۹ این میزان به هشت درصد افزایش پیدا کرد که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه زمینه کار و فعالیت در شهرداری‌های استان به صورت ویژه مهیاست که می‌توان با تقویت کمک‌های اعتباری سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شاهد اقدامات خوبی در حوزه صورت بود اظهارداشت: راه اندازی سیستم پایش تصویری در شهرهای استان توسط شهرداری‌ها در دستور کار قرار دارد که نیاز است در این خصوص تقویت مالی و اختصاص و حمایت‌های اعتباری از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نه دولتی بوده و نه خصوصی، بلکه یک نهاد عمومی غیر دولتی با نگاه‌های متفاوت عمومی و خصوصی است و در این میان باید زمینه‌ها و بستر لازم برای انجام وظایف شهرداری‌ها مهیا شود، گفت: مهلت تفریغ بودجه سال ۹۹ شهرداری‌ها، خرداد ماه سال جاری به پایان می‌رسد و شهرداران باید نسبت به این مهم اقدام کرده و تفریغ بودجه را قبل انتخابات شوراهای اسلامی شهر، تحویل دهند چرا که حق عمران شهرداری‌ها وابسته به تفریغ بودجه است.

 

فخری با تأکید براینکه شهرداران توجه داشته باشند ورود نیروی انسانی به شهرداری‌ها به صورت مِن غیر حق و بدون طی فرآیند قانونی و ضابطه مند، مورد نظارت و بررسی سازمان بازرسی قرار خواهد گرفت ادامه داد: در بحث استفاده از اعتبار اوراق تسویه، در استان توسط شهرداری‌ها بهره خوبی نبردیم که نیاز است شهرداری‌های استان از این امکان اهتمام ویژه داشته باشند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: راه اندازی سیستم پایش تصویری معاون عمرانی استاندار سمنان سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تاثیر حضور پلیس در کاهش آمار وقوع جرائم، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان مشخص شده و پایش‌های تصویری افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صادق جعفری در جلسه با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریبا مشخص شده و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود، حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز و با دریافت مجوزهای لازم، باید ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا شود.

جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به لینک دوربین‌های سطح شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس، بیان کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر شود تا حق مالباخته به درستی ایفا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است