Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن را پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی با تأکید بر این که بانک مسکن به سنت سال های گذشته، در سال جاری چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز را اجرایی خواهد کرد، گفت: سپرده گذاران برای شرکت در چهل و یکمین دوره قرعه کشی برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی تا پایان تیر ماه مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی با تأکید بر این که حداقل موجودی جهت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز در دوره جاری، 50 هزار تومان خواهد بود، گفت: بدیهی است جهت شرکت در قرعه کشی علاوه بر حفظ حداقل موجودی(50 هزار تومان)، طی 3 ماه یا 90 روز متوالی، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی در روز قرعه کشی ضروری است.

وی افزود: برای مبالغ 50 هزار تومان و بیشتر به ازای هر 10 هزار تومان در هر روز یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در بخش دیگری از صحبت های خود به جوایز چهل و یکمین دوره قرعه کشی بانک مسکن نیز اشاره کرد و گفت: بانک مسکن به 10 نفر از دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه به قید قرعه کمک هزینه یک میلیارد ریال خرید واحد مسکونی پرداخت می‌کند. همچنین 282 نفر از برندگان به قید قرعه از کمک هزینه خرید خودرو داخلی به ارزش 400 میلیون ریال برخوردار خواهند شد.

وی افزود: 582 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی هر یک به ارزش 200 میلیون ریال نیز به دیگر شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی بزرگ حساب های قرض‌الحسنه بانک مسکن در سال جاری اعطا خواهد شد.

احمدی با بیان این که بانک مسکن علاوه بر دو‌هزار و 282 فقره کمک هزینه سی میلیون ریال خرید صنایع دستی، به 48 هزار و 482 نفر از برندگان قرعه‌کشی نیز جایزه نقدی یک میلیون تومانی پرداخت خواهد کرد، گفت: همچنین هزاران جایزه نقدی دیگر نیز به سپرده گذاران در چهلمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در پایان تأکید کرد: سپرده گذاران از یک سو در این قرعه کشی شرکت خواهند کرد و از سوی دیگر، از سود معنوی افتتاح حساب های قرض الحسنه بهره مند خواهند شد، تا بانک مسکن را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی نظیر تجهیز و نوسازی مدارس، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، کمک به ازدواج زوجین و سایر امور، یاری کنند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: قرعه کشی حساب های قرض الحسنه رییس اداره کل روابط عمومی شرکت در قرعه کشی هزار تومان کمک هزینه بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد