Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسداله کارگر با اشاره به اینکه قیمت میوه بیگانه از تورم معیشتی مردم‌ نیست، اظهار کرد: بازار محصولات کشاورزی تحت تاثیر تورم و سایر هزینه‌های جانبی نوساناتی داشته است و نمی‌توان انتظار داشت که قیمت‌ها همانند ۲ تا ۳ سال گذشته در بازار باشد.

او با اشاره به دلایل گرانی سیب زمینی و گوجه فرنگی در بازار افزود: جابه جایی فصول، خلاهایی در بازار ایجاد می‌کند که این امر منجر به نوساناتی در بازار می‌شود و پیش بینی‌ها حاکی از آن است که طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده با عرضه انبوه محصول، افزایش قیمت برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر نرخ کنونی هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۷ تا ۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو پرتقال رسمی جنوب ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۷ تا ۱۰ هزار تومان، پرتقال تامسون نایلونی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار رسمی ۵ تا ۷ هزار تومان، خیار گلخانه ۵ تا ۷ هزار تومان، سیب زرد دماوند ۱۲ تا ۱۶ هزار تومان، سیب زرد لبنانی ۹ تا ۱۵ هزار تومان، سیب قرمز دماوند ۴ تا ۸ هزار تومان، سیب زرد دماوند ۸ تا ۱۱ هزار تومان، کیوی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، گریپ فروت تو سرخ ۸ تا ۱۱ هزار تومان، گریپ فروت سفید ۴ تا ۶ هزار تومان، لیموشیرین ۱۷ تا ۲۲ هزار تومان و موز ۲۴ تا ۲۷ هزار تومان است.

نرخ میوه‌های نوبرانه در بازار

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به نرخ میوه‌های نوبرانه در بازار بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو توت سفید با نرخ ۸ تا ۱۳ هزار تومان، توت فرنگی گرگان ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، توت فرنگی گلخانه ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان، زرد آلو شیراز ۳۵ تا ۵۵ هزار تومان، زردآلو کاشان ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، شاه پسند ۳ تا ۶ هزار تومان، طالبی ۴ تا ۸ هزار تومان، هندوانه ۲ تا ۴ هزار تومان، گوجه سبز برغان ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان، گوجه سبز شمال ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، گیلاس ۶ تا ۸ هزار تومان و هلو ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

او با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه نداریم، بیان کرد: گرانی قیمت ارتباطی به کمبود ندارد و ناشی از تورم است.

این مقام مسئول قیمت کنونی هر کیلو بادمجان دلمه را ۴ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو بادمجان قلمی ۲ تا ۴ هزار تومان، بادمجان گلخانه ۶ تا ۱۰ هزار تومان، باقالی ۵ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، برگ مو ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، پیاز شیری ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز نو ۲ تا ۵ هزار تومان، پیاز زرد ۲ تا ۴ هزار تومان، تره فرنگی ۴ تا ۶ هزار تومان، سیب زمینی نو ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، سیر تازه بدون برگ ۱۴ تا ۱۸ هزار تومان، سیر خشک ۲۳ تا ۲۸ هزار تومان و فلفل تند ریز ۶ تا ۱۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: هم اکنون هر کیلو فلفل دلمه سبز با نرخ ۴ تا ۷ هزار تومان، فلفل دلمه گلخانه ۸ تا ۱۲ هزار تومان، کلم بروکلی ۱۵ تا ۲۳ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی ۳ تا ۵ هزار تومان، کاهو رسمی ۲ تا ۴ هزار تومان، کدومسمایی ۳ تا ۵ هزار تومان، کرفس ۴ تا ۶ هزار تومان، کلم سفید و قرمز یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گل کلم ۴ تا ۷ هزار تومان، کنگر ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان، گوجه فرنگی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، لوبیا سبز ۱۰  تا ۱۵ هزار تومان، نخود فرنگی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، لیموترش سنگی ۱۴ تا ۱۸ هزار تومان و هویج ۶ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کارگر نرخ هر کیلو سبزی جور(پلو، آش، قورمه) را ۳ تا ۵ هزار تومان و سبزی خوردن را ۵ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تصریح کرد: با گرمای هوا در خرداد امیدواریم امسال هم شرایط تولید همانند سال گذشته مناسب باشد.

کد خبر 603726 برچسب‌ها سیب زمینی گوجه‌ فرنگی میوه و تره بار گرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سیب زمینی گوجه فرنگی میوه و تره بار گرانی ۴ تا ۶ هزار تومان ۲ تا ۴ هزار تومان هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار تومان تا ۵ هزار تومان هزار و ۵۰۰ ۸ هزار تومان هزار تومان ۵ تا ۷ هزار ۳ تا ۵ هزار سیب زمینی تا ۸ هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار

طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم انواع دودی پر محصول غیرتنظیم بازار ۹۳ هزار تومان

هر کیلوگرم هاشمی غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم دمسیاه غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزارتومان

هر کیلوگرم شیرودی غیرتنظیم بازار ۸۱ هزار تومان

هر کیلوگرم طارم اصل غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فجر غیرتنظیم بازار ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم قهوه‌ای غیرتنظیم بازار ۹۴ هزار تومان

هرکیلوگرم معطر ایرانی سایر انواع (گرده، چمپا، عنبر بو …) غیرتنظیم بازار ۷۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ندا غیرتنظیم بازار ۴۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه پر محصول غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه معطر غیرتنظیم بازار ۶۱ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی پاکستانی غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم هندی وارداتی دانه بلند ۱۱۲۱ غیرتنظیم بازار ۵۲ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی هندی دانه بلند غیرتنظیم بازار برندهای طبیعت، محسن، مژده و غیره ۶۲ هزار تومان

دیگر خبرها

  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها