Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سرانه و امکانات ورزشی اصفهان متناسب با ظرفیت بالقوه استان نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید محمد طباطبایی در گفتگو با صاحب نیوز با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی استان اصفهان 46 صدم مترمربع برای هر نفر است، اظهارکرد: در سال های اخیر با اجرای پروژه های ورزشی دولتی و خصوصی این سرانه افزایش یافته ولی تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان اصفهان به دلیل باشگاه های ورزشی، ورزشکاران قهرمان و مربیان فرهیخته ملی و بین المللی سر بلندی در کشور دارد و به عنوان پایتخت ورزشی می توان مطرح کرد اما امکانات و سرانه ورزشی جوابگوی کل نیاز نیست.

120 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه 120 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد، تصریح کرد: تکمیل آن ها بر افزایش سرانه ورزشی و عدالت امکانات در این حوزه موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه زمینه سازی ایجاد تعامل و مشارکت خیرین و بخش خصوصی در کنار حمایت های دولتی برای تکمیل پروژه ها وجود دارد، تصریح کرد: این اقدام برای جلوگیری از فرسایش طرح ها و تکمیل پروژه ها انجام می شود.
طباطبایی یادآورشد: بخش خصوصی در راه اندازی باشگاه های ورزشی، استخر شنا و سالن های بدنسازی و پروش اندام نقش داشته اند ولی شرایط ناشی از کرونا بر درآمدزایی و عملکرد آن ها اثر گذاشته است.

30 هزار نفر از محل اقتصاد ورزش درآمدزایی و اشتغال داشته اند

وی اضافه کرد: 30 هزار نفر از محل اقتصاد ورزش درآمدزایی و اشتغال داشته اند که این موضوع بر درآمد عملکردی آن ها اثر گذاشته است.

انتهای پیام/

               

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای فعال شدن واحد‌های راکد و نیمه راکد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ علی گلشنی در سفر به استان سمنان و پس از بازدید از برخی واحدهای صنعتی این استان تاکید کرد : یکی از سیاست‌های وزارت صمت احیا کردن واحد‌های راکد بصورت بلند مدت است و تمام توان ما سرمایه گذاری واحد‌های دانش بنیان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • سرانه ۳۱ مترمربعی فضای سبز در منطقه چهار شهر قم
  • برنامه ریزی برای فعال شدن واحد‌های راکد و نیمه راکد
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضد ورزشی جلوگیری کند