Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر و نایب رییس بانوان کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طی حکمی از سوی مازیار ناظمی انتصاب شدند.

به گزارش برنا، طی جلسه‌ای با حضور مازیار ناظمی، دبیر و نایب رییس بانوان کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون معرفی شدند.

در این جلسه طی احکام جداگانه "مصطفی نظری به عنوان دبیر کمیته جانبازان و معلولان و مسئول آموزش بخش این کمیته" و خانم "مهری ذاکری به عنوان نایب رییس زن کمیته جانبازان و معلولان" منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تاکید بر حمایت حداکثری از جامعه هدف این کمیته اظهار داشت: ما در فدراسیون سعی داریم امکانات و شرایط لازم برای رونق گرفتن این کمیته قراهم شود و به زودی محلی را درنظر خواهیم گرفت تا کمیته جانبازان و معلولان بتواند فعالیت‌های خود را عملی کند.

وی افزود: تلاش ما این است که بهترین مسابقات را برای جامعه جانبازان و معلولان و خانواده آنها برگزار کنیم و طبق برنامه‌ریزی که صورت دادیم اولین مسابقات ما در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان معلولان جامعه خانواده دفاع مقدس موتورسواری و اتومبیلرانی کمیته جانبازان و معلولان نایب رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد.   در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:   جناب آقای علی ایلکا با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.    انتظار میرود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.   توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.   پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی وزارت ورزش، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

دیگر خبرها

  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی