Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:32:51 GMT

آلابا اولین خرید تابستانی رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۶۸۲۲

آلابا اولین خرید تابستانی رئال مادرید

مدافع تیم بایرن مونیخ در آستانه انتقال به رئال مادرید است.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام نشریه آتش داوید آلابا دیروز برای خرید خانه در مادرید مشاهده شده است.

بر همین اساس، اگر همه‌چیز خوب پیش برود برنامه رئال مادرید این‌ است که تا یکشنبه هفته آینده خرید آلابا را به صورت رسمی اعلام کند؛ البته مراسم معارفه رسمی او بعد از یورو انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلابا در رئال مادرید سالیانه ۱۲ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. این برابر با دستمزد فعلی راموس است که البته باشگاه می‌گوید کاپیتان باید کاهش دستمزد بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید داوید آلابا بایرن مونیخ داوید آلابا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید که چهارشنبه شب با پیروزی ‏مقابل منچسترسیتی به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد، نگران ‏دیدار رفت این مرحله بود که باید مقابل بایرن مونیخ به میدان ‏برود. ‏

رئال مادرید به همین دلیل دیروز با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان تغییر تاریخ ‏دیدارش با سوسیداد شد که طبق برنامه قرار بود روز 27 آوریل (8 ‏اردیبهشت) برگزار شود. رئال خواهان این شد که این بازی زودتر ‏برگزار شود. ‏

چهارشنبه علاوه بر رئال، ‏بایرن مونیخ هم با پیروزی مقابل آرسنال به نیمه‌نهایی صعود کرد. ‏بایرن و رئال در این مرحله به مصاف هم می‌روند و اولین بازی آنها در ‏دور رفت روز 30 آوریل (11 اردیبهشت) به میزبانی بایرن در آلیانز آرنا ‏برگزار خواهد شد. ‏

رئال به خاطر اینکه بازی با بایرن روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده و فاصله زمانی بین بازی با سوسیداد و بازی رفت نیمه نهایی با بایرن اندک بود، درخواست داد تا بازی به روز جمعه تغییر پیدا کند و لالیگا نیز موافقت کرد. در نتیجه بازی رئال مادرید در آنوئتا برابر سوسیداد روز جمعه 7 اردیبهشت ساعت 22.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. 

همچنین در نتیجه این تغییر، بازی بارسا برابر والنسیا نیز از روز شنبه به دوشنبه تغییر یافت.

دیگر خبرها

  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟ | نقشه افزایش دستمزد در سال جدید
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت