Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:31:34 GMT

سه نفر دیگر در بوشهر قربانی کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۷۲۵۱

سه نفر دیگر در بوشهر قربانی کرونا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۲۵۱ نفر است و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۸ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: متاسفانه امروز ۳ فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۱ آقا با ۸۹ سال سن با سابقه بیماری قلبی و ۲ خانم با ۷۶ و ۷۳ سال سن با سابقه بیماری مغزی، فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۴۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۳۹ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‌‎اند.

کشمیری گفت: تا کنون ۱۱۴۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند همچنین ۴۲ هزار و ۲۰۵ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بیماران بستری بیماری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد

به گزارش «تابناک»، مادر ترانه علیدوستی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری ای با منشا نامشخص» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است. 

نادره حکیم الهی - مجسمه‌ساز - مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم در این ارتباط نوشت: سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.
روز گذشته مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری‌اش خبر داد.

براساس شنیده‌ها، در حال حاضر تیم پزشکی با انجام آزمایش‌های مختلف، در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای او‌ هستند.
در حال حاضر غیر مادر ترانه علیدوستی هیچ کدام از نزدیکان دیگر این بازیگر در ارتباط با بستری شدن او اطلاع رسانی نکرده‌اند.


دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران