Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال زنان بزرگسال ایران در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی جوانان به پیروزی رسید. به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال زنان بزرگسال و جوانان امروز (چهارشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر تیم بزرگسالان به پایان رسید.

ملیکا متولی در نیمه اول این دیدار گلزنی کرد و شبنم بهشت هم در نیمه دوم دیگر گل تیم بزرگسالان را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسمن فرمانی، لژیونر فوتبال ایران در تیم شارلوا بلژیک هم در این دیدار حضور داشت و هر دو نیمه به میدان رفت.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال قبل از شروع دیدار دوستانه دقایقی با بازیکنان صحبت و برایشان آرزوی موفقیت کرد. علاوه بر این چنارانی نماینده مردم نیشابور، فلاحی ناسی عضو فراکسیون ورزش مجلس و مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش زنان این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

تیم ملی بزرگسالان ایران به سرمربیگری مریم ایراندوست خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در شهریور آماده می‌کند و خردادماه نیز برای انجام دیدار تدارکاتی راهی بلاروس می‌شود. هم‌چنین تیم جوانان به سرمربیگری مریم آزمون برای حضور در تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا آماده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال زنان تیم ملی فوتبال دختران جوان فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم میهمان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

 

در این نیمه محسن سفید چقایی (20) و یونس شاکری (28) برای هوادار و محمدحسین آزاده (30) برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

قضاوت این دیدار برعهده فرزاد منصوری است که در نیمه اول مسابقه علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • «محمدنژاد جوان» در نخستین مبارزه پیروز شد
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)