Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد صالح جوکار روز چهارشنبه در جمع جانبازان و ایثارگران آسایشگاه ثامن‌الائمه (ع) یزد افزود: برای حل مشکلات اقتصادی و رسیدگی به مطالبات مردم به عزم جدی و روحیه انقلابی در کنار مدیریت جهادی نیاز مبرم است .

وی با بیان اینکه در این خصوص باید اقدامات بهتر و بیشتری صورت گیرد به نقش جانبازان و ایثارگران در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: برای برون‌رفت از معضلات باید روحیه گذشت و تلاش مضاعف در عرصه خدمت‌رسانی ارتقا یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی یادآور شد: حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در سایه روحیه ایثار باید جدی در بین مردم و مسوولان وجود داشته باشد.

جوکار با بیان خاطراتی از رشادت‌های شهدا و ایثارگران یزدی در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: امنیت و آسایش میهن اسلامی و اقتدار و عظمتی که در سطح منطقه به‌دست‌آمده است مرهون خون مطهر شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به حماسه  فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر معجزه‌ای بود که جز با مدد الهی محقق نشد همان‌گونه که امام خمینی(ره) به زیبایی فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

حجت‌الاسلام عباس زارع افزود: وقایع مهمی همچون فتح خرمشهر باید برای نسل جوان بازگو و تبیین شود تا آنها هم از عظمت این رویداد بزرگ آگاه شوند و باید نهادهای فرهنگی و رسانه‌های گروهی در تبیین اهداف شهیدان نقش‌آفرین باشند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

برچسب‌ها یزد شهدا جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد شهدا جوکار یزد شهدا جوکار اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با صدور پیامی روز ارتش را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک گفت.
در بخشی از این پیام امده است: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «ارتش ما پشتوانه ملت ماست» و «ارتش اساس و حافظ یک ملت است» و «اگر ارتش اسلامی و فکرش اسلامی بشود مملکت را به کمال مطلوب می‌رساند.»
در این میان باید یاد کنیم از شهدای معزز، جانبازان سرافراز و آزادگان گرانقدر ارتش و خانواده‌های معظم آنان که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با ازخودگذشتگی و فداکاری‌های وصف‌ناپذیر افتخارآفرین شدند.
آن اسوه‌های ایمان و مقاومت که همواره یاد و خاطره ایثار و جانفشانی آنان در ذهن ملت ایران ماندگار خواهد ماند.
بی‌شک امروز استقلال و شکوه ایران اسلامی به مدد نثار خون این شهدای معظم، رشادت و ایستادگی جانبازان و آزادگان عزیز و شکیبایی و همراهی خانواده‌های گرانقدرشان رقم خورده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های امروز خود را علاوه بر تلاش متخصصان، مدیون خون شهیدان و رشادت ایثارگران است.
اینجانب روز ارتش را به فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون در خدمت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) را برای همه عزیزان مسألت می‌نمایم.


مجتبی میرحسینی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران
سیستان وبلوچستان

دیگر خبرها

  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور