Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا از مسکو، نوواک مسئول امور سوخت و انرژی در دولت روسیه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مورد امکان ازسرگیری صادرات گسترده نفت ایران گفت: ما در زمان حاضر به این موضوع توجه داریم و چنین احتمالی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران از توانمندی برای احیای صادرات نفت خود برخوردار است، افزود: ما همواره اعلام کردیم که تحریم ها در مورد ایران تبعیض آمیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون نخست وزیر روسیه ادامه داد: ایران از ظرفیت های گسترده برای تولید نفت برخوردار است و باید باتوجه به حجم تولید نفت این کشور، واقعیت ها را مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ایران عضو سازمان اوپک و اوپک پلاس است و ما به همراه این کشور به فکر حفظ موازنه در تولید و عرضه در بازار جهانی نفت خواهیم بود.  

 نوواک گفت که باید به تاثیر این عامل (صادرات گسترده نفت ایران)  در محاسبات توجه کرد.  

وی ادامه داد: کمیسیون فنی زیرمجموعه اوپک پلاس که هر ماه یک بار وضعیت بازار جهانی نفت را بررسی و توصیه هایی را به اجلاس وزیران اوپک پلاس مطرح می کند، به این موضوع خواهد پرداخت.  

 تاس به نقل از خبرگزاری بلومبرگ نوشت: ایران در حال فراهم آوردن مقدمات است تا پس از دستیابی به توافق در مورد برجام، حجم تولید نفت خود را سریعا افزایش دهد.  

بر اساس پیش بینی ها ایران می تواند در طول سه ماه به حجم تولید روزانه ۴ میلیون نفت برسد.

 نوواک همچنین یادآورشد که در زمان حاضر بازار جهانی نفت با کمبود یک میلیون بشکه نفت در روز روبه رو است.  

برچسب‌ها روسیه نفت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه نفت ایران روسیه نفت ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار

به گزارش خبرنگار مهر، کارخانه فروآلیاژ ازنا که به دلیل برخی مشکلات تعطیل شده بود به گفته مسئولان قرار است که به مدار تولید برگردد.

مشکلات این کارخانه در حوزه برق مصرفی، منجر به توقف فعالیت این واحد صنعتی و همچنین تعدیل‌نیروی برخی از کارگران آن شده بود که این مشکلات در جلسه‌ای با حضور مدیر کارخانه، فرماندار شهرستان و همچنین مسئولان اقتصادی استانداری لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

تعدیل ۱۶۰ نیروی کارخانه

یک کارگر کارخانه فروآلیاژ ازنا در سخنانی با بیان اینکه مشکلی که در این کارخانه به وجود آمده در حوزه برق مصرفی است و نباید کارگر به‌خاطر آن آسیب ببیند، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۶۰ نفر از نیروهای این کارخانه اخراج شده‌اند.

وی عنوان کرد: امیدواریم مسئولان فکری به حال پرسنل این کارخانه کنند؛ چون اقتصاد شهر ازنا و همچنین «مؤمن آباد» از طریق این کارخانه می‌چرخد.

کارگر دیگر این کارخانه در سخنانی، اظهار داشت: تعرفه برق این کارخانه دوبرابر شده و به همین دلیل کارفرما باتوجه‌به هزینه‌های تولید در حال تعدیل‌نیرو است.

وی عنوان کرد: یک کارگر ۱۵ سال است که در این کارخانه کار می‌کند و این در حالی است که همچنان قرارداد کوتاه‌مدت با او منعقد می‌شود.

خواسته‌های خود را با صورت شفاف با مسئولان در میان گذاشتیم

رضا عبادی مدیرعامل شرکت فروآلیاژ ازنا نیز دراین‌رابطه با مهر، اظهار داشت: خوشبختانه با جلسه خوبی که برگزار شد، هیئت استانی در محل کارخانه حضور پیدا کردند.

وی عنوان کرد: در این جلسه صحبت‌هایی ردوبدل شد، خواسته‌های ما دقیقاً و به‌صورت شفاف در این جلسه عنوان شد.

مدیرعامل شرکت فروآلیاژ ازنا در ادامه سخنان خود، بیان داشت: این عزم و اراده را در مسئولان استانی و شهرستانی دیدیم که مار را پیگیری کنند.

قول مسئولان برای حل مشکلات کارخانه

جناب مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان نیز با مهر، اظهار داشت: برای پیگیری مشکلات کارخانه فروآلیاژ ازنا جلسه‌ای با حضور مدیرعامل کارخانه، فرماندار شهرستان ازنا و سایر افراد مؤثر در این زمینه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه صحبت‌ها و درخواست‌های مدیرعامل کارخانه شنیده شد و مباحث و مشکلاتی که وجود دارد را در این جلسه مطرح کردند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان، افزود: مشکلات موجود موجب شده بود که روند تولید در این کارخانه با توقف اندکی مواجه شود.

جناب، تصریح کرد: خوشبختانه در این جلسه به جمع‌بندی مناسبی رسیدیم و کارخانه استارت کار خود را خواهد زد و فرایند تولید را شروع می‌کند.

وی تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم که مابقی مشکلات این کارخانه را در کوتاه‌ترین زمان حل کنیم تا مشکلی در ادامه فعالیت کارخانه به وجود نیاید.

کد خبر 6085967

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای