Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت جدید انواع خودروهای سایپا در بازار اعلام شد .

به گزارش قدس آنلاین بهای انواع خودروهای تولیدی سایپا به این شرح اعلام شده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت پراید کوییک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !

به گزارش پارس نیوز ، شرکت سایپا در اطلاعیه ای خبر از فروش به‌مناسبت عید سعید فطر داده بود، که مدتی بعد لغو و به زمان دیگری موکول شد. بر این اساس قرار بود تا ۴ محصول سایپا به‌صورت فروش قطعی و پیش فروش عرضه شوند.

  اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا

یکی از نکات قابل توجه در این اطلاعیه فروش محصولات سایپا در سال جدید این است که این شرکت با وجود بلاتکلیفی قیمت کارخانه محصولات داخلی در سال جدید، اقدام به برگزاری این طرح فروش کرده بود و پیش‌بینی می‌شود با وجود لغو طرح ، اختلاف قیمت فعلی خودروهای این شرکت با احتساب نرخ درب کارخانه در سال گذشته بوده و در هفته‌های پیش رو شاهد افزایش قیمت بیشتری خواهیم بود.

در ادامه جدول اختلاف قیمت خودروهای سایپا از کارخانه تا بازار را مشاهده فرمایید:

نام محصول قیمت درب کارخانه قیمت بازار  اختلاف قیمت
سایناS ۳۳۶ میلیون تومان ۴۵۶ میلیون تومان ۱۲۰ میلیون تومان
کوییکS ۲۹۵ میلیون تومان ۴۴۷ میلیون تومان ۱۵۲ میلیون تومان
کوییکGXR ۳۸۰ میلیون تومان ۴۶۸ میلیون تومان ۸۸ میلیون تومان
اطلسG ۴۰۵ میلیون تومان ۶۰۹ میلیون تومان ۲۰۴ میلیون تومان
شاهین G ۴۳۵ میلیون تومان ۷۸۰ میلیون تومان ۳۴۵ میلیون تومان
شاهین G اتوماتیک  ۶۴۹ میلیون تومان ۸۸۰ میلیون تومان   ۲۳۳ میلیون تومان
 

 

طبق جدول فوق، اختلاف قیمت در دسته محصولات اقتصادی سایپا یعنی ساینا S، کوییک S و کوییک GXR تا حدودی کمتر از خودروهای رده‌بالاتر این شرکت است و در بیشترین اختلاف قیمتی ممکن به ۱۵۲ میلیون تومان برای خودرو کوییک S می‌رسد.

اطلس یکی از جدیدترین محصولات این شرکت به‌شمار می‌رود که با وجود اعتراضات در مورد سیاست قیمت‌گذاری آن، باز هم تقاضای بسیاری برای این خودرو وجود داشته و اختلاف ۲۰۴ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار دارد. اما شاهین G دنده دستی با رشد عجیبی در بازار همراه بوده است. این محصول در اسفند سال گذشته با نرخ حدودی ۶۶۰ میلیون تومانی در بازار معامله می‌شد که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، با صعود عجیبی همراه شد و هم‌اکنون با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این موضوع باعث شده رانت 345 میلیون تومانی در انتظار خریداران شاهین باشد. شاهین G اتوماتیک هم نسخه جدید شاهین است که با گیربکس CVT کم‌دردسر در بازار عرضه شده و قیمت معقول‌تری نسبت به دیگر محصولات این شرکت دارد. با این حال باز هم اختلاف قیمت کارخانه تا بازار این محصول نیز به ۲۳۳ میلیون تومان می‌رسد که در نوع خود رقم زیادی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت پراید در بازار
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • بازارِ آرام خودرو/ اخبار سیاسی تاثیری در قیمت خودرو نداشت
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۶ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول