Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال در حالی روز 13 خرداد ماه به مصاف هنگ کنگ می رود که بین آخرین بازی 2 تیم در روز 19شهریور ماه 1398 تا بازی 13 خرداد در منامه، درست 630 روز فاصله است، هشت روز دیگر در شرایطی باید به جای بازی در تهران، به میزبانی بحرین با هنگ کنگ بازی کنیم که  622 روز قبل 2 بر صفر هنگ کنگ را شکست دادیم...

به گزارش طرفداری، از آخرین بازی تیم های ملی ایران و هنگ کنگ که اولین بازی دو تیم در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملتهای 2023 بود، 622 روز می گذرد و 8 روز دیگر نوبت به بازی دوم دو تیم می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کشورمان در آن روز با ترکیب بیرانوند درون دروازه، مجید حسینی، کنعانی زادگان، میلاد محمدی و رامین رضائیان در خط دفاعی، امید ابراهیمی و احسان حاج صفی در نقش هافبک دفاعی و جهانبخش، کریم انصاری فر، مهدی ترابی و سردار آزمون در خط میانی و خط حمله به مصاف حریف رفت. در نیمه دوم هم علی کریمی، اشکان دژآگه و وحید امیری وارد میدان شدند.

تیم ملی فوتبال در بازی اخیر از وجود مردانی چون اشکان دژآگه، رامین رضائیان، علی کریمی و امید ابراهیمی بی بهره است ضمن این که در آن بازی گل های تیم ملی را سردار آزمون و کریم انصاری فر به ثمر رساندند.

تیم ملی برای جلوگیری از فاجعه، بازی های خود را در این مسابقات در حالی آغاز خواهد کرد که اولین قدم تیم ملی در این مسابقات ثبت یک برد شایسته برابر هنگ کنگ است تا با روحیه ای خوب در بازی های بعد به مصاف سایر حریفان خود برویم.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا آنتونیو کونته از اینتر جدا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

عده‌ای عنوان کردند که امیر قلعه‌نویی از رامین رضایت ندارد و بعد هم بحث جوان‌گرایی در تیم ملی و خط خوردن نفراتی، چون روزبه چشمی، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی مطرح شد، اما بر خلاف بعضی از پیش‌بینی‌ها رامین رضاییان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رضاییان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برگشت با ترکمنستان هم کنار امیر قلعه‌نویی نشست و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد تا مشخص شود شانس زیادی برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی دارد.

معمولا در مسابقات ملی هر بازیکنی که همراه با سرمربی تیم به کنفرانس می‌رود در بازی تیم فیکس می‌شود و تا حالا سابقه نداشته بازیکنی به کنفرانس برود، اما فردای آن روز در ترکیب نباشد. بر همین اساس قاعدتا رامین رضاییان هم باید دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند که در آن صورت صالح حردانی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان یک پاس گل ارسال کرد، نیمکت‌نشین می‌شود.

رضاییان در جام ملت‌های آسیا عملکرد پرفراز و نشیبی داشت، اما در مجموع همراه با سپاهان فصل خوبی را سپری کرده و باید دید تا چه زمانی می‌تواند در تیم ملی کشورمان بازی کند. فراموش نکنیم که سن رامین تا حدی بالا رفته و جام جهانی هم دو سال دیگر برگزار می‌شود و در واقع تا آن زمان رامین و بقیه بازیکنان تیم ملی ۲ سال دیگر پیرتر می‌شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • رامین رضاییان: دست و پای‌مان در زمین ترکمنستان خونی شد
  • دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • رامین رضاییان به جایگاهش برگشت
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟