Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@05:32:07 GMT

لژیونر ملی پوش استقلالی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۹۰۹۶

لژیونر ملی پوش استقلالی می‌شود؟

امانوئل دنیس، میشائیل کرمنسیک، سیمون دلی، لوئیس اوپندا، کاوه رضایی و تیبالت بازیکنانی هستند که در لیست فروش بروژ در تابستان جاری قرار دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعلام این لیست از سوی رسانه‌های بلژیکی موجب شده تا رسانه‌های ایرانی از بازگشت احتمالی کاوه رضایی به تیم استقلال خبر دهند! این مهاجم که مورد علاقه اسکوچیچ است و به اردوی تیم ملی دعوت شده است در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرد اما از آنجایی که قرارداد او با تیم بروژ تا تابستان ۲۰۲۲ خواهد بود باشگاه بروژ اعلام کرد رضایتنامه قطعی کاوه رضایی برای باشگاه خواهان او به صورت قطعی صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیا این بدین معنی است که کاوه رضایی به تیم استقلال باز خواهد گشت. اصلا و ابدا. به دو دلیل؛ یکی اینکه کاوه رضایی اصلا تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و از سویی باشگاه استقلال قادر به برآورده کردن خواسته‌های مالی باشگاه بروژ نخواهد بود. باشگاه بروژ برای خرید کاوه رضایی ۵ میلیون یورو هزینه کرد که بخشی از این هزینه با صدور رضایتنامه قرضی این بازیکن برای تیم شارلوا تامین شده است اما حالا که قرارداد این مهاجم ایرانی رو به پایان است باشگاه بروژ در تلاش است مابقی هزینه ای که برای خرید کاوه رضایی صرف کرده با فروش این بازیکن تامین کند. 

البته ممکن است در نهایت بروژ با مبلغ کمتری نسبت به پولی که برای خرید او هزینه کرده است کاوه رضایی را بفروشد اما به طور حتم عدد فروش کاوه رضایی عددی نخواهد بود که باشگاه استقلال قادر به تامین آن باشد. به نظر می رسد باشگاه شارلوا در تلاش است کاوه رضایی را به صورت قطعی از تیم بروژ خریداری کند. 

کاوه رضایی که از تیم ذوب آهن به استقلال آمد بعد از یک فصل بازی در تیم آبی راهی تیم شارلوا شد و جالب اینه جابجایی او هیچ آورده مالی برای باشگاه استقلال نداشت و در ادامه به لطف درخشش در تیم شارلوا به تیم بروژ رفت اما در این تیم فروغ دوران حضور در شارلوا را نداشت که به دلیل مصدومیت بود و در ادامه دوباره به عنوان بازیکن قرضی به این تیم بازگشت. تکلیف این بازیکن ایرانی در تعطلات زمستانی مشخص خواهد شد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاوه رضایی استقلال شارلوا باشگاه بروژ کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دچار معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

رسانه رسمی استقلال با انتشار تصویری از حضور محمدجواد نصیرمقدم در تمرین امروز آبی ها نوشته است:

نصیرمقدم بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود‌ که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد