Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاوت در ماهیت اتفاقات بازی سایپا - پیکان با دیدار استقلال - پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر موجب شده است تغییری در نتیجه این بازی رخ ندهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی پرونده دیدار سایپا - پیکان را ۳ بر صفر به سود سایپا اعلام کرد، باشگاه استقلال نیز رسما خواهان تجدیدنظر در نتیجه بازی هفته نوزدهم خود مقابل پیکان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه مدعی شد که پیکان در چهار مرحله تعویض خودش را انجام داده است، درصورتی‌که در سه مرحله باید تعویض می‌شد. در فیلم بازی نیز مشخص است که دو تعویض سوم و چهارم پیکان به فاصله یک دقیقه انجام شده است.

بااین‌حال، کمیته انضباطی اعلام کرده که ماهیت این اتفاق با پرونده دیدار سایپا - پیکان متفاوت است و تغییری در نتیجه بازی ایجاد نخواهد شد؛ چراکه علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری یک روز پس از بازی استقلال - پیکان در تاریخ ۱۵ فروردین سال جاری در نامه‌ای به منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال، اعلام می‌کند که تعویض سوم پیکان حضور هم‌زمان دو بازیکن بوده است‌ اما چون یک بازیکن مصدوم از زمین خارج شد و داور وسط به‌دلیل نداشتن سیستم رادیویی متوجه نفر بعدی نشد و بازی را به جریان انداخت، به‌همین‌دلیل حق پیکان ضایع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پیکان کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد