Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی ایرانی عصر چهارشنبه در همایش استانی هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: انتخابات مهمی را پیش رو داریم و چشم دوست و دشمن به این انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخاب مطالبات خود را دنبال می‌کنند اضافه کرد: تبلیغات این دوره از انتخابات با گذشته متفاوت است و بار عمده بخش تبلیغات بر دوش فضای مجازی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در تبلیغات کاغذی هزینه‌های بسیار زیادی صورت می‌گرفت، تصریح کرد: با تبلیغات مجازی جلوی ورود بخش زیادی از پول‌های کثیف به انتخابات گرفته می‌شود.

وی به اهمیت بالای تبلیغات بر بستر فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: مردم در پیام‌رسان‌های پرکاربر و به‌تازگی یک شبکه اجتماعی صدا پایه پرسشگری می‌کنند و نامزدها هم پاسخگوی آنان خواهند بود.

ایرانی با اشاره به اینکه فرد پیروز در انتخابات افتخار بزرگی برای خدمت به مردم خواهد داشت افزود: انتخابات جشن ملی ایرانیان است و برای همه بر اساس حق رأی دعوت‌نامه فرستاده شده که با هر انگیزه و دیدگاهی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به هماهنگی کامل میان نهادهای اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات، گفت: مجری وزارت کشور و زیرمجموعه‌های آن است و نظارت صددرصدی نیز با شورای نگهبان است؛ این نظارت از اختیارات آن است و این جایگاه باید تقویت شود.

ایرانی تأکید کرد: بر اساس تقسیم وظایف میان هیئت‌های اجرایی و نظارت تلاش ما برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و هوشمندانه است و جدای از نتیجه، حضور باشکوه بسیار مهم است.

کد خبر 5221446

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان بوشهر بوشهر انتخابات 1400 محمد تقی ایرانی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان آمار کرونا واکسن کرونا آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی هرمزگان در آماده باش قرار گرفتند

ایسنا/هرمزگان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی استان با توجه به ورود موج جدید بارش در استان در حالت آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، محمد مرودی امروز ۲۶ فروردین در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان گفت: با ورود سامانه جدید بارشی به استان هرمزگان از تمامی هم استانی‌های شریف تقاضا دارم تا از اسکان و تردد در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان و ایجاد هماهنگی در صورت لزوم دانست و گفت: تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا با توجه به اعلام قرمز هواشناسی شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، بر لزوم انجام اقدامات ایمنی و احتیاطی با هدف کاهش خسارت‌های احتمالی تاکید کرد و افزود: اقدامات لازم و مورد نیاز جهت حفظ ایمنی شهروندان انجام گیرد.

مرودی تصریح کرد: تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های برون استانی مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان لغو و مکلف به حضور در محل کار خود جهت مدیریت امور طبق هشدار هواشناسی هستند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان نسبت به استقرار ماشین آلات، تجهیزات و امکانات لازم جهت امداد و ایمنی هرچه بیشتر در سطح استان اقدام کنند.

این مسئول افزود: هر گونه اطلاع رسانی در چرخه مدیریت بحران صرفاً با محوریت مدیریت بحران استانداری و به صورت متمرکز صورت پذیرد.

وی بر اطلاع رسانی گسترده جهت آگاهی هم استانی‌های عزیز و پیشگیری از وقوع هر گونه اتفاقی از طریق رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما و سایر خبرگزاری ها و مطبوعات، بخشداری‌ها و دهیاران تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • رئیسی دستور جدید صادر کرد
  • تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی هرمزگان در آماده باش قرار گرفتند
  • نظارت بر تولید ۱۲ هزار تن گوشت سالم و بهداشتی و اجرای بیش از ۶ هزار بازدید نظارتی
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی