Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضربات پنالتی دیدار ویارئال و منچستریونایتد (فینال لیگ اروپا - 2020/21).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار شدید روی آنچلوتی: ممکن است بمیرم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ در ورزشگاه اتحاد برابر منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد میزبانش را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

شاگردان آنچلوتی در حالی موفق شدند برنده این میدان باشند که تحت فشار شدید سیتیزن‌ها قرار داشتند و این تیم بارها و بارها دروازه آنها را تهدید کرد که با درخشش آندری لونین و دیگر بازیکنان رئال به جز گلی که کوین دی بروینه توانست به ثمر برساند، دیگر موفق به باز کردن آن نشد.

دو تیم پس از ۹۰ دقیقه به تساوی رضایت دادند و این نتیجه در وقت‌های اضافه هم پابرجا ماند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کند و باز هم درخشش دروازه‌بان اوکراینی به کار رئال آمد و باعث شد که آنها در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

در جریان ضربات پنالتی هم مشخص بود که آنچلوتی فشار زیادی را تحمل می‌کند. مربی‌های ایتالیایی پس از پایان این بازی و در راهروی منتهی به رختکن به دوربین و خبرنگاری که در آنجا حضور داشت گفت:« اگر امروز نمیرم، جاودان هستم!» تا مشخص شود که تحت چه فشار شدیدی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فشار شدید روی آنچلوتی: ممکن است بمیرم!
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم