Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس، موضوع «شهرداری مشکین‌شهر به وضعیت فاضلاب میدان میوه و تره‌بار رسیدگی کند» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیگیری؛ رحمت انوری آذر شهردار مشگین شهر با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار مشگین شهر به‌صورت هیأت امنایی خصوصی اداره می‌شود اظهار کرد: با هماهنگی و توافق قبلی قرار بر این شده یک نفر جهت ساماندهی و رفع حل مشکلات داخل میدان میوه و تره بار به‌کارگیری شود که متاسفانه هیأت مربوطه زیر بار مسؤولیت نمی‌روند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه گزارشی مبنی بر مشکل فاضلاب این مجموعه به شهرداری نیامده بود،  افزود: بعد از گزارشات مردمی در جهت رعایت بهداشت اهالی و محیط زیست، شهرداری در کوتاه‌ترین زمان جهت رفع مشکل اقدام و حال مشکل فاضلاب منطقه حل شده است.‌

شهردار مشگین شهر بیان کرد: میدان میوه و تره‌بار مشگین شهر در شأن مردم شهرستان نیست و باتوجه به ایجاد ترافیک جهت انتقال میدان میوه و تره بار به‌جای دیگر برنامه و راهکارهای پیشنهاد شده است.

انوری آذر گفت: در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن میدان میوه و تره بار شهرستان را به خارج از محدوده شهری هدایت کنیم تا هم گره ترافیکی شهر حل شود و هم با احداث میدان میوه وتره بار مدرن وجهه شهرستان را بهتر ودر شان مردم عزیز نشان دهیم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار مشگین شهر میدان میوه و تره بار خبرگزاری فارس مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است

به گزارش جماران؛ عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه؛ در نشست مجازی کلاب کافه خبر در اسپیس ایکس گفت: در حال حاضر و پس از فروکش کردن تنش ایران و اسراییل، پس از حمله به کنسولگری، زمان استفاده از ابزار سیاسی و دیپلماسی و به تعبیری موشک های دیپلماتیک برای تثبیت قدرت ایران است. مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه های قدرت صورت نمی گیرد و به جایی هم نمیرسیم.

عراقچی گفت: باید پس از زدن ضربه نظامی وارد میدان سیاسی و امتیازگیری میشدیم و الان وقت ورود به میدان سیاسی و دیپلماسی است

وی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا پس از حمله اسراییل به کنسولگری، ایران، صرفنظر کردن از تقابل را به توقف حمله به غزه کرده بود، خاطرنشان کرد:  از پشت صحنه خبر ندارم و اطلاعات من فقط رسانه ای است. اما درخواستی از طرف ایران قطعا وجود نداشته که توقف حمله به غزه  در مقابل عدم حمله ما اتفاق بیفتد.

این حرف ها بخشی از همان جنگ های روانی و رسانه ای است که آنان انجام دادند تا مانع حمله ایران شوند که موفق نشدند.

باز هم تاکید می کنم، مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه های قدرت صورت نمی گیرد و به جایی هم نمیرسیم.

باید پس از زدن ضربه نظامی وارد میدان سیاسی و امتیازگیری میشدیم و الان وقت ورود به میدان سیاسی و دیپلماسی است

دیگر خبرها

  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد