Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد. خبرگزاری میزان - «جهاد بزرگ برای جهش ایران» به عنوان شعار انتخاباتی سعید جلیلی اعلام شده است.

همچنین حجت‌الاسلام تجریشی به عنوان مسئول و فیروزآبادی، به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی معرفی شدند.

مهدی تجریشی متولد سال ۱۳۶۶، دارای تحصیلات سطح عالی حوزوی (درس خارج) بوده که مدیریت اندیشکده مرصاد، حوزه علمیه نهضت و معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی از جمله سوابق وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مرتضی فیروزآبادی متولد سال ۱۳۶۲، دارای مدرک دکترای اقتصاد آموزش عالی بوده که از سوابق وی می‌توان به دبیری جنبش عدالت‌خواه دانشجویی، ریاست شبکه کانون‌های تفکر ایران (ایتان) و معاونت طرح و برنامه آستان قدس رضوی اشاره نمود.
گفتنی است، وبگاه «حیات طیبه» به عنوان پایگاه اطلاع رسانی دکتر سعید جلیلی با آدرس WWW.DRJALILY.COM و همچنین سایت «جلیلی یار» به نشانی WWW.JALILI ۱۴۰۰.COM به عنوان پایگاه اطلاع رسانی ستاد این نامزد انتخابات اعلام شده است.

انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم انتخاباتی سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال

ستاد حکمرانی مردم در استان البرز با محوریت شعار سال و با هدف استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه اقتصاد آغاز به کار خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، میلاد بوئینی دستیار استاندار البرز در امر مردمی‌سازی دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال‌هایی که گذشت قدرت و تاثیر مردم در عرصه‌های اجتماعی و کنترل بحران‌ها به خوبی درک شد و این اطمینان به توانمندی گروه‌های مردمی بین مسئولین حاصل شد.

وی افزود: امسال نیز با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، تمامی ارکان زیر مجموعه دولت مردمی در استان البرز اعم از ادارات کل، سازمان‌ها و ادارات باید به مردم میدان دهند و شرایط حضور فعال آنان در عرصه اقتصاد در تمام شئون  تصمیم‌گیری،  اجرا و  نظارت را فراهم سازند.

بویینی گفت: مسئله اقتصاد، مسئله مهمی است که کشور را در سالیان گذشته درگیر کرده است، از آنجایی‌ که مسئله اقتصاد ارتباط تنگاتنگی با معیشت مردم دارد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر مشکلات اقتصادی رفع شود، از بسیاری مشکلات نیز گره‌گشایی خواهد شد .

توسعه البرز بر مدار مشارکت مردم قرار می گیرد چرا جهش تولید؟ چرا مشارکت مردم؟

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در ابتدای سال 1402  فرمودند که مهمترین مشکل ما دولتی بودن اقتصاد است و دغدغه ایشان مردمی کردن اقتصاد است که مطمئنا این موضوع دغدغه دولت سیزدهم نیز است به مراتب نیز مسئولین امر در استان البرز در طول سال جاری به دنبال تحقق آن خواهند بود.

دستیار استاندار البرز در امر مردمی‌سازی دولت گفت؛ مجموعه دولت باید از تصدی‌گری اقتصاد فاصله گرفته و نقش تسهیل‌گری پیدا کند.

وی ادامه داد: دولت باید بستری امن و قابل اعتماد و پایدار جهت ارزش آفرینی و کارآفرینی توسط اصناف مختلف بوجود آورده و آرامش روان را برای فعالین اقتصادی و ظرفیت های مردمی به ارمغان آورد .

بوئینی در پایان افزود؛ با وجود مسئولین دغدغه مند در استان البرز به ویژه استاندار که ایمان و اعتقاد واقعی به نقش آفرینی مردم در حل مسائل در عرصه‌های مختلف را دارند و حضور فعالانه دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت و ادارات کل به عنوان اعضای اصلی ستاد حکمرانی مردم با همکاری گروه‌های مردمی و تخصصی در جای جای استان امید داریم این مسیر با سرعت مطلوب و دقت بیشتری پیموده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس)
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • یک دهه با شعارهای اقتصادی
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟