Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جمعه هفتم خرداد ماه به مناسبت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (س) مراسم قرائت دعای ندبه در حرم مطهر آن حضرت در شهرری با نوای مرتضی طاهری برگزار و از شبکه دوم سیما پخش زنده می‌شود.

در این مراسم از ساعت ۶ صبح روز جمعه در صحن امام حسین (ع) حرم حضرت عبدالعظیم حجت الاسلام سید حسین مؤمنی سخنرانی ایراد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم قرائت دعای سمات از ساعت ۱۹:۳۰ در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (س) با سخنرانی حجت الاسلام میثم علی پناه و با نوای مصطفی سماواتی برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

کد خبر 5220539 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی طاهری مصلی حرم حضرت عبدالعظیم دعای ندبه شبکه قرآن و معارف سیما فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن سازمان تبلیغات اسلامی انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان انقلاب اسلامی ایران حجت الاسلام محمد قمی شبکه قرآن و معارف سیما حضرت عبدالعظیم حسنی حوزه علمیه دهه کرامت مقام معظم رهبری حضرت عبدالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین

پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات از ساعت ۲۰:۰۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و شباب الاهلی امشب _دوشنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز النصر و شباب الاهلی

لیگ حرفه‌ای امارات (النصر - شباب الاهلی) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 745396

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • بقیع تاریخ زنده است 
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا