Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان‌فر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا پیش از سال ۹۲ زیرساخت‌های ورزشی بوشهر بسیار محدود بود اما اکنون نقاط مختلف این استان با وجود زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند میزبان ۱۵۰ تا ۲۰۰ ورزشکار از تیم‌های ورزشی باشد.

وی بیان کرد: اعتبارات عمرانی در حوزه ورزش از ۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۲ امسال به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است و تلاش می‌شود پروژه‌های ورزشی نیمه تمام تا نیمه نخست امسال تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزیان‌فر گفت: سرانه فضای ورزشی استان بوشهر نیز اکنون در حدود ۱.۲۰ مترمربع است که در مقایسه با آغاز به کار دولت افزایش بیش از ۲ برابری را تجربه کرده است.

وی اظهارداشت: استان بوشهر اکنون با توسعه زیرساخت‌های ورزشی قادر است میزبان ۱۵ رشته ورزشی برای برگزاری رقابت‌های ملی و بین‌المللی باشد.

 بهروزیان‌فر افزود: جایگاه ورزشی استان بوشهر که در ۶ سال پیش همواره ۲۸ به بالا بود اکنون به رده ۱۵ رسیده است.

 وی گفت: این ارتقا نشان از توسعه زیرساخت‌های ورزشی و درخشش ورزشکاران استان در میدان‌های ملی و بین‌المللی است.

بهروزبان‌فر افزود: اکنون ۱۶۰ ورزشکار بوشهری عضو تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف هستند.

وی یادآورشد: تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که نایب قهرمان جهان است ۵۰ درصد ورزشکاران آن را بوشهری‌ها تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها بوشهر ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بوشهر ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور زیرساخت های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ داریوش امانی در نشست هماهنگی اربعین حسینی مرز مهران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری بویژه ترمینال برکت و پایانه شهید سلیمانی، سایبان‌ها ، دوربین‌ها و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم افزود: پیگیر واردات اتوبوس با توجه به کمبود ناوگان هستیم چرا که در حوزه حمل و نقل غیر از ایام اربعین برخی استان‌ها مثل ایلام با مشکل مواجه هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بصورت میانگین بیشترین معطلی زائران برای انتقال ۲ ساعت بوده که امسال تلاش میکنیم این میانگین کاهش یابد.

امانی همچنین اضافه کرد: امسال با دولت عراق مذاکرات خوبی برای استقبال از سایر مرز‌های زمینی کشور غیر از مرز مهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند