Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@12:07:14 GMT

قیمت دلار در صرافی ملی پنجشنبه ششم خرداد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۱۹۵

قیمت دلار در صرافی ملی پنجشنبه ششم خرداد ۱۴۰۰

فرارو- صرافی ملی صبح امروز پنجشنبه ششم خرداد، نرخ فروش دلار را ۲۲ هزار و ۵۲۲ تومان اعلام کرد. رقمی که نسبت به آخرین قیمت‌گذاری روز قبل تفاوتی ندارد.

یورو هم صبح امروز ۲۷ هزار و ۵۴۰ تومان و برابر با آخرین نرخ روز چهارشنبه به‌فروش می‌رسد. همچنین بانک‌مرکزی از سوی صرافی‌های منتخب، دلار و یورو را به‌ترتیب ۲۲ هزار و ۷۶ تومان و ۲۶ هزار و ۹۹۵ تومان در ساعات ابتدایی معاملات امروز خریداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

انواع ارز نرخ خرید نرخ فروش دلار ۲۲ هزار و ۷۶ تومان ۲۲ هزار و ۵۲۲ تومان یورو ۲۶ هزار و ۹۹۵ تومان ۲۷ هزار و ۵۴۰ تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت یورو قیمت ارز صرافی ملی ۲۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد

این تکه چوب بالسا که در واقع بخشی از چارچوب درِ ورودی سالن درجه یک کشتی بود، در حراجی «گنجینه‌های سیاره هالیوود» که توسط حراجی هریتیج برگزار شد، به مبلغ باورنکردنی ۷۱۸ هزار دلار معادل ۶۶۳ هزار یورو به فروش رفت.

به گزارش یورونیوز، با این که در این حراجی دیگر اشیای با ارزش دیگری هم برای فروش وجود داشت، اما هیچ‌کدام نتوانستند به قیمت این تکه چوب مشتری داشته باشند. به عنوان مثال تازیانه ایندیانا جونز در فیلم معبد عذاب و همچنین تبر تهدید آمیز جک نیکلسون در فیلم درخشش هم در این حراجی برای طرفداران سینمای جهان به فروش گذاشته شدند.

از زمان اکران فیلم تایتانیک بحث داغی بین طرفداران این فیلم در گرفته بود که آیا این تکه چوب می‌توانسته به راحتی برای هر دوی رز و جک جا داشته باشد یا خیر. با این که در فیلم به این وسیله به عنوان در اشاره می‌شود، حراجی به طور خاص اعلام کرده که این سازه‌ی پیچیده در واقع بخشی از چارچوب در بوده که درست بالای ورودی سالن درجه یک کشتی قرار داشته است.
نماد دریاها، تایتانیک قرن بیست و یکم سفر خود را آغاز کرد

از دیگر وسایل باارزش سینمایی که به حراج گذاشته شدند، می‌توان به وسایل مختلفی از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز اشاره کرد. تازیانه‌ی نمادین هریسون فورد در فیلم معبد عذاب با قیمت حیرت‌انگیز ۴۸۴ هزار یورو یکی دیگر از چیز‌هایی بود که در این حراجی به فروش رفت. همچنین جام مقدس، که به طور مشهور به عنوان «جام یک نجار» در فیلم آخرین جنگ صلیبی شناخته می‌شود، نیز با رقم قابل توجه ۸۱ هزار یورو به فروش رفت.

اما تبر جک نیکلسون در فیلم درخشش یکی دیگر از محصولات چشمگیر بود که یک خریدار حاضر شد برای داشتن آن مبلغ ۱۱۵ هزار یورو بپردازد.

از دیگر محصولات فروش رفته در این حراجی می‌توان به توپ بولینگ بیل موری از فیلم کینگ‌پین با قیمت ۳۲۳ هزار یورو، لباس مشکی و براق سیمبیوت توبی مگوایر از فیلم مرد عنکبوتی ۳ به مبلغ ۱۱ هزار یورو اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله