Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم در مسابقات پیش رو با توجه به نبود کاپیتان تیم، امیر مهدی زاده بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته درباره رویدادهای بعدی مسابقات که در پاریس برگزار می شود و سرمایه گذاری و برنامه ریزی بر روی کاراته کاران اظهار داشت: بیشتر روی امیر مهدی زاده برنامه ریزی کردیم تا در مسابقاتی که در ۲۳ خرداد ماه برپا می شود، بتواند شرکت و در آنجا سهمیه را کسب نماید و بتوانیم با سهمیه کامل در المپیک شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده هم شرایط خوبی دارد و بخاطر شرایط خاص اش برای کسب سهمیه فشارهای زیادی را تحمل می کند اما بازیکن بسیار با تجربه و ایده آلی است و امیدوارم این مسیر را طی و سهمیه را کسب کند. امیر مهدی زاده پر افتخارترین کاراته کار کشورمان در قسمت انفرادی است و کمترین حق اش این است که این سهمیه را کسب نماید.

سرمربی تیم کاراته از شرایط کسب سهمیه عنوان کرد: در مسابقاتی که برای کسب سهمیه برگزار می شود، سهمیه وزن ها با یکدیگر ادغام خواهد شد. همیشه این مسابقات در سه وزن منفی ۶۰ و ۶۷ بود که در حال حاضر وزن ها ادغام و فقط وزن منفی ۶۷ برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم سهمیه المپیک را خواهند گرفت. هروی افزود: ما اردوهای متصل به رقابت های المپیک را در پیش داریم و بازیکنان برای اینکه آمادگی خود را از دست ندهند، این اردوها تا قبل از المپیک ادامه دارد و چون بعد از آن در مهر ماه مسابقات آسیایی و در آبان ماه هم مسابقات جهانی را خواهیم داشت. او شرایط ذبیح الله پورشیب را اینگونه عنوان کرد: تلخ ترین ماجرای کاراته عدم حضور کاپیتان تیم ملی است بازیکنی که از نظر درجه بندی سهمیه را گرفته ولی با توجه به قوانین و قواعد فدراسیون ایشان را در المپیک نداریم. بسیار به پورشیب ظلم شده چون بازیکنی که کسب سهمیه کند و نتواند در المپیک شرکت کند خیلی غیرقابل توجیه است. ذبیح الله پورشیب چندین سال است که در تیم کاراته بسیار اثرگذار بوده و قهرمانی های متعددی را برای کشور کسب کرده است. هروی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان اظهار داشت: ما در سال ۹۸ و زمانی که اتفاقات رنکینگ افتاد و گفتند که بخاطر کرونا مسابقات کنسل شود، پیگیر حضور پورشیب در کنار تیم ملی بودیم و رایزنی هایی را در این خصوص انجام دادیم. به نظر من کمترین حق او حضور اینگونه کنار تیم است و امیدواریم این امکان فراهم شود چون واقعا سرمایه کاراته کشور می باشد و جامعه ورزش هم باید نگاه ویژه تری به ذبیح الله پوشیب داشته باشد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کسب سهمیه مهدی زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت
  • ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی