Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:08:25 GMT

سرمربی تیم ملی: تلخ‌ترین ماجرا، نبود کاپیتان تیم است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۲۷۹

سرمربی تیم ملی: تلخ‌ترین ماجرا، نبود کاپیتان تیم است

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام هروی در مورد سرمایه گذاری و برنامه ریزی بر روی کاراته کاران گفت: بیشتر روی امیر مهدی زاده برنامه ریزی کردیم تا در مسابقاتی که در ۲۳ خرداد ماه برپا می شود بتواند شرکت و در آنجا سهمیه را کسب کند و بتوانیم با سهمیه کامل در المپیک شرکت کنیم. امیر مهدی‌زاده هم شرایط خوبی دارد و بخاطر شرایط خاص‌اش برای کسب سهمیه فشارهای زیادی را تحمل می کند اما بازیکن بسیار با تجربه و ایده‌آلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این مسیر را طی و سهمیه را کسب کند. مهدی زاده پر افتخارترین کاراته کار کشورمان در قسمت انفرادی است و کمترین حق‌اش این است که این سهمیه را کسب نماید.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران در مورد شرایط کسب سهمیه عنوان کرد: در مسابقاتی که برای کسب سهمیه برگزار می شود، سهمیه وزن ها با یکدیگر ادغام خواهد شد. همیشه این مسابقات در سه وزن منفی ۶۰ و ۶۷ بود که در شرایط حاضر وزن ها ادغام و فقط وزن منفی ۶۷ برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم سهمیه المپیک را خواهند گرفت.

هروی تصریح کرد: ما اردوهای متصل به رقابت های المپیک را در پیش داریم و بازیکنان برای اینکه آمادگی خود را از دست ندهند، این اردوها تا قبل از المپیک ادامه دارد چون بعد از آن در مهر ماه مسابقات آسیایی و در آبان ماه هم مسابقات جهانی را خواهیم داشت.

وی در خصوص شرایط ذبیح الله پورشیب گفت: تلخ ترین ماجرای کاراته عدم حضور کاپیتان تیم ملی است. بازیکنی که از نظر درجه بندی سهمیه را گرفته ولی با توجه به قوانین و قواعد فدراسیون او را در المپیک نداریم و نظر من این است که بسیار به پورشیب ظلم شده چون کسب سهمیه کرد اما نمی تواند در المپیک شرکت کند. پورشیب در تیم کاراته بسیار اثر گذار بوده و قهرمانی های متعددی را برای کشور کسب کرده است.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال ۹۸ زمانی که اتفاقات رنکینگ افتاد و گفتند که بخاطر کرونا مسابقات کنسل شود، پیگیر حضور پورشیب در کنار تیم ملی بودیم و رایزنی هایی را در این خصوص انجام دادیم. به نظر من کمترین حق او حضور اینگونه کنار تیم است و امیدواریم این امکان فراهم شود چون واقعا سرمایه کاراته کشور است و جامعه ورزش هم باید نگاه ویژه تری به ذبیح الله پوشیب داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته سرمربی تیم ملی کاراته شهرام هروی پورشیب تیم ملی کاراته مهدی زاده کسب سهمیه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک

جهت حضور در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک، ۷ تیرانداز کشورمان راهی قطر شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تیم‌های ملی تراپ و اسکیت کشورمان پس از زیارت مقبره شهید گمنام که در محل فدراسیون به خاک سپرده شده و ادای احترام به شهید، با بدرقه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین فدراسیون جهت شرکت در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک پاریس راهی دوحه قطر شدند.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

گفتنی است، احمدرضا هامونی حقیقت نیز به عنوان سرپرست و نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ و اسکیت نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

این مسابقات از 31 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک