Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرغ یکی از پُرحاشیه ترین خوراک های چند ماه اخیر بوده و در خصوص آن حرف و حدیث های فراوانی مطرح شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مرغ یکی از پُرحاشیه ترین خوراک های چند ماه اخیر بوده و در خصوص آن حرف و حدیث های فراوانی مطرح شده است.

حال باید دید وضعیت این خوراک که استقبال از آن نسبتا زیاد است در شرایط فعلی چگونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 صفر تا صد تامین مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است

احسان باقرخانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: صفر تا صد تامین مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت این سازمان دخالتی در مرغ ندارد.

باقرخانی خاطرنشان کرد: البته تنها در سطح خرده فروشی ها از ظرفیت آنها برای فروش مرغ استفاده می‌کنیم اما سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای تولید مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

در حال حاضر مشکلی از نظر تامین مرغ در واحدهای عرضه کننده کرمانشاه نداریم

میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی از نظر تامین مرغ در واحدهای عرضه کننده کرمانشاه نداریم.

رییس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه افزود: هفته گذشته با مشکل کمبود مرغ مواجه بودیم اما اکنون این مشکل برطرف شده است.

روز گذشته مشکل کمبود مرغ حل شد

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: روز گذشته ۱۰۰ تن مرغ در شهر کرمانشاه توزیع شد در حالی که میانگین مصرف روزانه ۸۰ تن است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: گفته شده همین روند توزیع و تامین مرغ ادامه خواهد یافت.

پهلوانی گفت: مسئولان علت کمبود مرغ را کاهش جوجه ریزی و عدم تامین به موقع نهاده‌های دامی عنوان کرده اند.

 وی عنوان کرد: روز گذشته مشکل کمبود مرغ حل شد اما مشخص نیست در روزهای آینده چه پیش آید امیدواریم مشکلی ایجاد نشود.

به طور میانگین مصرف مرغ در استان کرمانشاه بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن است

اسماعیل پرویز فر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از دید معاونت پشتیبانی امور دام کمبود مرغ وجود ندارد البته روز گذشته ۱۵۷ تن مرغ بسته بندی شده به بازار استان وارد شد که ۱۰۶ تن آن مربوط به شهر کرمانشاه بوده است.

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: به طور میانگین مصرف مرغ در استان کرمانشاه بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن است که در فصل بهار ۷۰ تا ۸۰ تن مرغ کشتار می شود.

پرویزی فر گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که در کشور ایجاد شد و کمبود مرغ در استان‌های دیگر بر استان کرمانشاه نیز تاثیر گذاشته است.

پرویزی فر گفت: باید بازار مرغ کنترل شود که البته خرده فروشی ها بر عهده سازمان صمت است و باید سازمان صمت آن را کنترل کند.

وی عنوان کرد: از دید ما کمبود مرغ وجود ندارد البته سوء استفاده‌های دیده می‌شود و ممکن است واحدهای عرضه کننده که به آنها مرغ تحویل می‌شود بد اخلاقی کنند و آن گونه که باید مرغ را عرضه نکنند.

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: دو روز پیش کمبود مرغ وجود داشت اما روز گذاشته مرغ تامین شد و هفته آینده نیز ۱۲۰تن مرغ توزیع خواهد شد.

پرویزی فر خاطرنشان کرد: کمبودی وجود ندارد بلکه مرغ بیش از نیاز مردم عرضه می‌شود اما از سوی برخی عرضه کنندگان مرغ بداخلاقی‌هایی دیده می‌شود در حالی که می‌گویند کمبود مرغ وجود دارد اما با قیمت گران تر آن را عرضه می‌کنند زیرا شنیده اند در استان‌های دیگر کمبود مرغ وجود دارد.

وی افزود: به استثنای امسال معمولاً در فصل بهار قیمت مرغ به طور چشمگیری کاهش می‌یابد و مرغداری‌ها به دلیل کاهش تقاضا به معاونت پشتیبانی امور دام مراجعه می‌کنند  تا مازاد مرغ آنها خریداری شود.

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: نسبت به جمعیت استان کمبود مرغ وجود ندارد.

پرویزی فر با تکذیب کاهش جوجه ریزی تصریح کرد: فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان جوجه‌ریزی ۴۶ درصد افزایش یافت و در اردیبهشت ماه امسال نیز دو میلیون و ۶۵۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد که نسبت به اردیبهشت سال قبل ۲۷۰ هزار قطعه جوجه ریزی بیشتر انجام شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی گفتگو با خبرنگار استان کرمانشاه بر عهده سازمان کمبود مرغ وجود وجود ندارد روز گذشته جوجه ریزی تامین مرغ تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود