Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:03:04 GMT

افزایش تعداد شعبه‌های اخذ رای در اشنویه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۳۳۶۸

افزایش تعداد شعبه‌های اخذ رای در اشنویه

عبدالسلام مام عزیزی فرماندار اشنویه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در این دوره از انتخابات برای جلوگیری از ازدحام رای دهندگان در محل‌های اخذ رای با توجه به شرایط کرونا، ۲ شعبه به تعداد شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان اضافه شده است.

او اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، ۷۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که نسبت به دوره قبل ۲ شعبه افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مام عزیزی ادامه داد: با بررسی شرایط مقابله با کرونا و همچنین تعداد آرای اخذ شده در دوره‌های قبل در تمامی شعبه‌های اخذ رای، شعبه‌های پرازدحام در هر منطقه شناسایی و تصمیم به افزایش دو شعبه در داخل شهر اشنویه گرفته شد.

فرماندار اشنویه اظهار داشت: از مجموع کل شعبه‌های اخذ رای ۳۰ شعبه در شهر اشنویه و چهار شعبه در شهر نالوس عملیات اخذ رای را در مناطق شهری برعهده دارند.

مام عزیزی اضافه کرد: همچنین در مناطق روستایی نیز ۴۲ شعبه اخذ رای که ۲۴ شعبه در بخش مرکزی شامل ۷ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار و ۱۸ شعبه برای روستا‌های بخش نالوس شامل ۵ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد: ملزومات بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای تمامی شعب‌ها پیش بینی شده است و مسئولان برگزاری تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی مردم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای به طور دقیق و کامل به کار خواهند بست.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۳۳۷ کرسی برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این دوره در شهرستان اشنویه پیش بینی شده است. نفرات واجد شرایط شهرستان اشنویه در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از پنجاه هزار  نفر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 اشنویه شهر گیلاس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری شعبه های اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: تعداد مسافر جابه جا شده در محدوده این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری تعداد مسافر جابه جا شده راه آهن شمال غرب را ۷۴۶ هزار و ۵۴۷ نفر در سال قبل و ۶۵۰ هزار و ۸۶۰ نفر در سال ۱۴۰۱ ذکر کرد.

صفری افزود: میزان نفر کیلومتر در سال قبل ۳۴۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و در سال قبل از آن ۲۸۶ میلیون و ۶۰۱ هزار بوده که مقایسه ها حاکی از رشد ۲۰ درصدی نفر کیلومتر در سال ۱۴۰۲ است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه ۲۲ رام قطار در حوزه استحفاظی این اداره کل تردد و مسافران را به مقاصد مختلف کشور جابه جا می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه ملی نانو
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد