Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:31:31 GMT

دزدی شاگرد طلافروشی در گلستان/۵ کیلوگرم طلا سرقت شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۳۳۹۹

دزدی شاگرد طلافروشی در گلستان/۵ کیلوگرم طلا سرقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال مراجعه صاحب یک طلافروشی به کلانتری ۱۱ بندرترکمن و اعلام کسری مقدار زیادی طلا از مغازه وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد و ماموران با همکاری صاحب مغازه و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته به رفتارهای خانمی که به عنوان شاگرد در آن طلافروشی فعالیت می کرد مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد این خانم ساعاتی بعد قصد خروج از کشور به سمت ترکیه را دارد که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه در منزل یکی از اقوامش دستگیر شد.

فاضل دادگر تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس اعتراف کرد طی یک سال گذشته که به عنوان شاگرد در این طلافروشی فعالیت داشته و طی چندین مرحله اقدام به سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهم به سرقت پنج کیلو و ۵۰۰ گرم طلا اقرار کرد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار طلای مسروقه بیش از ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5221845

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نیروی انتظامی گلستان انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما آمار کرونا گرگان آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت واکسن کرونا اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان یزد بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرستان یزد قرار گرفت. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید چمران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، به ۶ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • زورگیران اتوبان صدر اسلحه داشتند | این مجرمان را درس عبرت بقیه می‌کنیم | تشکر پلیس از کسی که فیلم گرفت
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • متهم اتوبان صدر: گوشی‌های دزدی را در چهارراه مولوی می‌فروختیم
  • مجازات سنگین در انتظار سارقان بزرگراه صدر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال