Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به افزایش فشار به شبکه تولید برق کشور در فصل گرما و اعلام وزارت نیرو مبنی بر اینکه کشور در ساعات «اوج مصرف» با کمبود برق و قطعی‌های مکرر آن، مواجه خواهد شد، در راستای کمک به حل مشکل مذکور به سازمان‌های نیروهای مسلح ابلاغیه صاد کرد.

در این ابلاغیه آمده است: «کلیه سازمان‌هایی که در مراکز مختلف اداری، آموزشی و پادگان‌ها از مولدهای «خود تامین» برخوردار هستند در ساعات اوج مصرف کشور، از برق اضطراری استفاده کنند تا از فشار به شبکه سراسری کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 5221859 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وزارت نیرو مصرف برق انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان محمد باقر قالیباف صحن مجلس فلسطین برجام نبرد شمشیر قدس آیت الله سید ابراهیم رئیسی اسحاق جهانگیری جنگ 12 روزه غزه محمد جواد ظریف ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی، اظهار داشت: بر اساس آخرین اقدامات انجام شده برای انجام اصلاح و رفع خاموشی‌های ناشی از شرایط نامساعد جوی با استقرار ۷۹ اکیپ عملیاتی در سطح استان، هرس ۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه در اولویت قرار گرفت و ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه نیز اصلاح شد.

وی بیان کرد: همچنین با رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور در یک تلاش جمعی توسط نیروهای عملیاتی، مشترکان برق دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اضافه کرد: با تعویض پایه‌های آسیب دیده و اصلاح ۱۷۰ مورد رابط، ۱۷۰ فشار متوسط، تعویض و اصلاح ۸۰ پایه معیوب و همچنین جداسازی شبکه‌های آسیب دیده و انتقال بار روی خطوط همجوار در ۳۵ نقطه و تعویض ۱۲ اصله پایه فشار ضعیف کار نیروهای خدوم تداوم یافت تا شب گذشته خانه‌ای بدون برق نماند.

کریمی همچنین از انجام ترابری و انتقال لوازم پایه و ترانسفورماتور به محل‌های آسیب دیده جهت انجام اصلاحات شبکه خبر داد و گفت: این تلاش همچنان تا پاسی از شب ادامه داشت و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: مدیریت برق همه شهرستان‌های استان هم‌اکنون با اعلام ستاد بحران استان در حالت آماده باش هستند و تا آخرین ساعت‌های ناپایداری جوی و شرایط ویژه اقلیمی این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت..

کریمی با ارائه آماری از تجهیزات و ملزومات به‌کار گرفته شده برای برق‌دار شدن خطوط آسیب دیده و اصلاح شبکه و تأمین و توزیع برق پایدار گفت: در مجموع ۱۶۹ اصله پایه فشار متوسط، ۵۲ اصله پایه فشار ضعیف، و ۱۹ دستگاه ترانس در ظرفیت‌های مختلف معیوب شد که بخش عمده آن‌ها تاکنون اصلاح و مشترکان برق دار شده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون گروه‌های عملیاتی به ۵۶۴ منطقه اعزام و خرابی‌های برق را در نقاط مختلف استان برطرف کردند.

کد خبر 6080603

دیگر خبرها

  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • افزایش تعرفه خرید برق از نیروگاههای کوچک مقیاس
  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • مصرف کره بادام زمینی چه تاثیری بر فشار خون دارد؟