Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اتصال اصفهان به بهارستان نیز در مرحله نهایی قرار دارد و بزرگ‌ترین خط ریلی کشور نیز در دوران زمامداری دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز پنج‌شنبه _۶ خردادماه_ با حضور در آئین افتتاح و بهره‌برداری ساختمان جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان، اظهار کرد: سعی و تلاش سازمان برنامه و بودجه برای توسعه کشور بر هیچکس پوشیده نیست و در دولت تدبیر و امید سازمان برنامه و بودجه به عنوان یک نهاد راهبردی برای تحقق توسعه کشور، ساختارمند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتاق فکر سازمان برنامه و بودجه کشور را تحت عنوان مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری احیا کرده‌ایم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: تهیه و تولید اسناد راهبردی آمایش ملی و سرزمینی یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید در سال‌های اخیر بود که با کمک ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان به بار نشست.

نوبخت اضافه کرد: سه جلد از این سند آمایش ملی به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال شده و این سند برنامه‌ریزی کشور برای رشد و توسعه تا سال ۲۰۲۴ را تشریح کرده است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مختلف نیمه تمام در بستر استان اصفهان تخصیص پیدا کرده و بیش از ۲۲۵ میلیارد تومان نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه برای کنارگذر شرق اصفهان، تأمین مالی انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به افتتاح بیش از دوهزار واحد مسکونی در استان اصفهان‌، خاطرنشان کرد: اتصال اصفهان به بهارستان نیز در مرحله نهایی قرار دارد و بزرگ‌ترین خط ریلی کشور نیز در دوران زمامداری دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است.

نوبخت افزود: اقدامات صورت گرفته در کشور طی چند سال اخیر آثار برنامه‌ریزی درست برای بودجه به رغم محاصره اقتصادی بوده است و آثار این برنامه‌ریزی را طی سال‌های آینده نیز شاهد خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه اجازه ندادیم حقوق کارکنان دولت به تأخیر بیافتد، یادآور شد: همه بلایای طبیعی اعم از سیل، زلزله و بیماری کرونا در دولت تدبیر و امید نازل شد و به رغم تمام مشکلات توانستیم کشور را اداره کنیم.

کد خبر 496547

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور سازمان برنامه و بودجه رییس سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان اصفهان مترو بهارستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان برنامه و بودجه کشور دولت تدبیر و امید استان اصفهان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

داوود منظور عصر پنجشنبه در نشست با فعالان اقتصادی دامغان در سالن جلسات دانشگاه دامغان در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، افزود: طبق آمارها طی سه سال گذشته رشد تولید در کشور رقم خورد، اما کشور می‌تواند جهش داشته باشد که رشدی فراتر از معمول محقق شود و این جهش، بدون شک حاصل فعالیت و مشارکت مردم است.

وی به رشد تولید در کشور اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌های اقتصادی، سال ۱۴۰۲ ایران به رشد بالای ۶ درصد رسید که این امر با تلاش مضاعف فعالان اقتصادی، تبدیل تهدیدها به فرصت، فاصله‌گیری از خام‌فروشی و در سایه روحیه تعاملی شکل گرفت.

منظور اضافه کرد: برای جهش تولید باید از ظرفیت منطقه ای و بین‌المللی استفاده شود، به شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر توجه داشت و سهم دانش را در تولید افزایش داد و از تولید منبع‌محور به تولید دانش‌پایه حرکت کرد.

وی گفت: فعالان عرصه تولید بهترین مشاوران دولت در تحقق اهداف اقتصادی هستند که با تعامل متقابل آنها رونق اقتصادی شکل می‌گیرد.

به گفته این مسوول، فعالان عرصه تولید بهترین مشاوران دولت در تحقق اهداف اقتصادی هستند که نقش دولت و فعالان اقتصادی به واقع مکمل یکدیگر است و با این تعامل، یک مشارکت عمومی و خصوصی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: نتیجه این رویکرد همکارانه با وجود تمام فشارهای دشمن، تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود، جهش و شکوفایی اقتصادی است.

منظور اظهار داشت: تولید کلید حل مسائل کشور است و فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ اقتصادی و ترکیبی هستند که این امر نشان می‌دهد کلید حل مشکلات به دست تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: تولید وقتی سرعت و جهش می‌گیرد که گره از پای تولید باز شود و این امر با پشتیبانی و برنامه‌ریزی درست شکل می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • مهم‌ترین تغییرات بودجه ۱۴۰۳ از زبان ریاست سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه بخش سلامت به ۴۰۸ همت رسید | برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود